Gå til innhold
Hundesonen.no

Vingle-Petter


tm100001

Recommended Posts

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Kommer jo an på hva du har lyst til å jobbe med, og hva du er interessert i, men jeg ville definitivt valgt development studies! Sånt er megaspennende! Men også veldig vanskelig å få jobb, oooog man må nok være interessert i å jobbe utenlands også. Ellers er jo økonomi og administrasjon noe som er veldig handy, og som kan bruks til mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt masse på biologi, og hadde egentlig bestemt meg for det, men så er det jo så mye annet som kan være gøy... Hva jobber du med nå da MrsPowers? Kan man gå videre med zoologi f.eks? Er jo det jeg er interessert i, men har ikke funnet noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Skal jeg fortsette å sitte her med data og tv, eller skal jeg være flink pike og tømme kaninenes dokasser, støvsuge og kanskje rydde litt på rommet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM

Gå og legg deg! Vi vil ikke ha deg her mere i dag! Neida, tulla, hvis du ikke skjønte det :lol:

Sitt her i nøyaktig 19 min og 3 sek til :)

Edit; Gah, elsker denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg dra på grille- og badetur med vennegjengen hele søndag, og sove hos søss fra fredag til lørdag? Elelr skal jeg droppe badinga, og sove hos henne til søndag. Jeg kan jo alikevel rekke å grille på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Godtersugen! Skal jeg gå eller sykle til byen og kjøpe godteri i kveld? Hvis ja, hva?

Ja, det er lørdag! Men du kan sykle, og ta deg en ekstra runde på vei til eller fra byen for å få litt bedre samvittighet. Og du skal kjøpe Smash eller Crispo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chocolat er vel den av de fire jeg har minst lyst til å se akkurat nå, egentlig. :) Men jeg er i HP-humør akkurat nå, så jeg lurer på om jeg ikke skal se den, jeg.

Åja. :aww: Visste ikke hvilket humør du var i. :)

Jeg kjøpte en stor plate med smash, en red bull og en vepsebol :) Yammi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...