Kristiin Skrevet 30. April 2009 Rapporter Share Skrevet 30. April 2009 Noen som vet om noe slikt? Kurs/foredrag/kurskveld u/hund? Ja, egentlig alt mulig av forelesninger uten hund i trondheim? Sett litt på canis, men det var det ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Noe som ikke omhandler hund, eller kurs om hund uten at man tar med hunden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 hehe, ja kurs uten hund, altså hunderelatert kurs/hunde-teorikurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2009 Følg med på de forskjellige hundeklubbene. Trekkhundklubben hadde kurs om trekk, hundemassasje og stell av vinter-hund i vinter. Puddelklubben mener jeg arrangerer interessante kurs i ny og ne, og det finnes sikkert en hel del andre også. Wenche Foldahl har "teorikurs", og kurs om hundens språk. Ellers vet jeg nesten ikke; du må nok bare søke deg litt rundt omkring, følge med i Hundesport og på nett. Canis tror jeg ikke er stedet å lete, har aldri hørt om at de har hatt kurs uten hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Hva med å vere observatør på kurs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar