TollerRetriver Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Var på tur på Ogna i forje uke, Dina og meg og to andre hunder (og eiere. ). Tibben Dina. (det var forvirrende med to hunder som het Dina.) Terven Nihnja! Skikkelig kjekt å møte en terv. Har bare sett rasen på utstilling, aldri møtt en skikkelig. Ikke et pent bilde, men jeg likte det. Dette var heller ikke pent, men jeg synes det var litt morsomt. "Hva har du for noe?" "Er det pølse!?" Det enkle er ofte det beste? "Hvis du deler med meg, skal vi være bestevenner for alltid!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Vakre hunder på flotte bilder! Så morsomt det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 27. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Vakre hunder på flotte bilder! Så morsomt det ser ut. Takk! Det var gøy, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Likte fargen på den tibben. Fine bilder av fine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 28. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Likte fargen på den tibben. Fine bilder av fine hunder Jeg liker også veldig godt fargen på tibben. Hun er en herlig hund. Tror hun heter Tempeltibben's Dina på stamtavlen, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Jeg liker også veldig godt fargen på tibben. Hun er en herlig hund. Tror hun heter Tempeltibben's Dina på stamtavlen, men er ikke sikker. Åja, da tror jeg jeg vet sånn ca hvem oppdretter er ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Ja, den tibben hadde spesiell farge. Fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 28. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Ja, den tibben hadde spesiell farge. Fine bilder. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar