Gå til innhold
Hundesonen.no

Int N DK UCH FinJV-09 FinV-09 NordJV-09 NordV-09 NV-10'11 Leading Angel's Cherish Thornapple "Tíbrá"


Caroline
 Share

Recommended Posts

Begge mine ligger nå ikke så veldig langt under i vektklasse og Blaze ble røntget ved 1år og 4 dager, og Talli 1 år og 1 uke :lol:

Men det er andre viktige ting som dukker opp ved 1år, da skal man MH teste! Og det er gøy det!

I know, I know... Du gjør meg utålmodig, damen :lol: Og ja, jeg leter etter en MH som kan passe å delta på, men nå har jeg visst glemt det litt igjen :icon_redface: Får ta meg en ny leterunde! Det kan jo ikke kræsje med noe annet viktig :devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med et fremgangsrikt år! Håper dere får mange gode år framover i ringen! :) Også håper jeg at vi ser dere i andre grener også :lol:

Ang røntging så er det vel temmelig normalt i norge å røntge ved 1år. Raseklubben i USA derimot anbefaler at aussien er 1mnd ved røntging, det samme gjør begge mine oppdrettere. Samt oppdretteren på ridgebacken vår. Men, folk er jo uenige. Mine ble/blir røntget rundt 18-20mnd. Før det blir de jo uansett ikke brukt så aktivt så det er ikke noe stress :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med et fremgangsrikt år! Håper dere får mange gode år framover i ringen! :) Også håper jeg at vi ser dere i andre grener også :lol:

Ang røntging så er det vel temmelig normalt i norge å røntge ved 1år. Raseklubben i USA derimot anbefaler at aussien er 1mnd ved røntging, det samme gjør begge mine oppdrettere. Samt oppdretteren på ridgebacken vår. Men, folk er jo uenige. Mine ble/blir røntget rundt 18-20mnd. Før det blir de jo uansett ikke brukt så aktivt så det er ikke noe stress :lol:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine ligger nå ikke så veldig langt under i vektklasse og Blaze ble røntget ved 1år og 4 dager, og Talli 1 år og 1 uke :lol:

Jeg kjenner jeg har litt sterke meninger om dette med røntgenalder jeg også *ler*. Jeg ser faktisk ingen grunn til å vente med å røntge en normalt utviklet hund faktisk. Willy og hans halv- og helsøsken ble alle røntget lenge før de var 14 mnd - og alle hadde A på hoftene sine :). At mange oppdrettere går rundt i troen på at resultatet skal bli bedre jo lenger de venter, så kan de jo bare vente til hunden er dau *flir*. Neida, jeg tror bare at det er litt hysteri ute og går med tanke på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg har litt sterke meninger om dette med røntgenalder jeg også *ler*. Jeg ser faktisk ingen grunn til å vente med å røntge en normalt utviklet hund faktisk. Willy og hans halv- og helsøsken ble alle røntget lenge før de var 14 mnd - og alle hadde A på hoftene sine :lol:. At mange oppdrettere går rundt i troen på at resultatet skal bli bedre jo lenger de venter, så kan de jo bare vente til hunden er dau *flir*. Neida, jeg tror bare at det er litt hysteri ute og går med tanke på dette.

Okei, nå får jeg jo bare lyst til å ringe og bestille time, for jeg virkelig hater å vente med å vite helseresultater :lol: Kanskje jeg kan samkjøre det med 12-ukersvaksine på valpene *tenke*

Ellers vil Tíbrá si tusen takk for alle gratulasjoner på 1-årsdagen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

I know, I know... Du gjør meg utålmodig, damen :P Og ja, jeg leter etter en MH som kan passe å delta på, men nå har jeg visst glemt det litt igjen :wub: Får ta meg en ny leterunde! Det kan jo ikke kræsje med noe annet viktig :)

Sååå tålmodig jeg var så var hun ikke langt over året før jeg røntget :lol: Hoftene ble avlest idag med resultat A! :lol::D:P Albuene så også flotte ut, å vi håper på nok en fin bokstav! Hun er også meldt på MH den 28. mars, og ettersom hun er snart 1 uke inn i sin første løpetid passer det helt perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå tålmodig jeg var så var hun ikke langt over året før jeg røntget :wub: Hoftene ble avlest idag med resultat A! :lol::):D Albuene så også flotte ut, å vi håper på nok en fin bokstav! Hun er også meldt på MH den 28. mars, og ettersom hun er snart 1 uke inn i sin første løpetid passer det helt perfekt :lol:

Knall bra!! Grattis med fin A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå tålmodig jeg var så var hun ikke langt over året før jeg røntget :wub: Hoftene ble avlest idag med resultat A! :):lol::D Albuene så også flotte ut, å vi håper på nok en fin bokstav! Hun er også meldt på MH den 28. mars, og ettersom hun er snart 1 uke inn i sin første løpetid passer det helt perfekt :lol:

Wee! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall bra! Grattis med fin A.

Wee! :lol:

Og vi henger oss på gratulanten over og roper et hurraaaa for A !

Grattis med A hofter... Tibra er bare helt vannvittig nydelig.... Hun blir bamsevinner en vakker dag.. det tør jeg nesten vedde på :lol:

Tusen takk alle sammen! Bamsevinner ja, litt ambisiøst å håpe på kanskje, men vi tar imot det vi får :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...