Djervekvinnen Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Noen som har erfaring med å barbere katt? Katten hos foreldrene mine er noe klumpete i pelsen, og det beste hadde vært å barbert hele katta. klarer ikke å klippe vekk klupene. Må gjøre det til sommeren når det er varmere ute, siden katten er langhåret til vanlig. Noen som har gjort noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Jeg ser ofte halvbarberte katter rundt i nabolaget. Og jeg kjenner folk som har gjort det. Funker helt fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Hei. Når vi fikk den ene katten vår (norsk skogskatt) var han en stor knute=( Vi tok frem saks og barbermaskin. Det fungerte helt fint det=) Bortsett fra at barbermaskinen var skummel. Tok nærmere 6mnd før pelsen var helt grodd ut igjen. Etter vi gjorde dette, elsker han å bli stelt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Vi dro til vetten og fikk katten barbert helt ned Funket fett! Den var langhåret og hadde masse flokker, og når det ble sommer og varmt ble han barbert. Og hvor deilig han synes det var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 26. April 2009 Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 Noen som har erfaring med å barbere katt? Katten hos foreldrene mine er noe klumpete i pelsen, og det beste hadde vært å barbert hele katta. klarer ikke å klippe vekk klupene. Må gjøre det til sommeren når det er varmere ute, siden katten er langhåret til vanlig. Noen som har gjort noe lignende? Pappa børster ikke kattene mine, så når jeg er borte blir det floker. De er langhåra. Jeg tar de med til mamma, også doiper hun dem og jeg klipper bort klumpene. Har noen bilde av en barbert katt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar