Gå til innhold
Hundesonen.no

Reflekterer eieren rasen de har?


BDD Girl

Recommended Posts

Jeg skulle nettopp prøve å øve til Naturfagprøven, men orket ikke. Har nok litt terrier i meg. Men akkurat som bikkja er jeg flink om jeg gidder. :whistle:

Får fortsette øvingen nå, og forsterke med litt kakao eller noe annet motiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg føler ikke at jeg og bikkjene har så mye felles egenskaper..

Joda- du faller helt i staver og stirrer som besatt på alle dyr hvit krøllete ull som sier bæ ... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Joda- du faller helt i staver og stirrer som besatt på alle dyr hvit krøllete ull som sier bæ ... :whistle:

Hahahaha!! Ja det må i så fall være det nærmeste likheten jeg kommer til ulldyret, men hva med brukshunden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda- du faller helt i staver og stirrer som besatt på alle dyr hvit krøllete ull som sier bæ ... ;)

Snakker vi albinoer med ekstrem krøllet hårvekst her eller? og med talefeil?:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Ja det må i så fall være det nærmeste likheten jeg kommer til ulldyret, men hva med brukshunden da?

*Knis* Hmm, brukshunden ja ... Jeg må tenke litt mer på den!

Snakker vi albinoer med ekstrem krøllet hårvekst her eller? og med talefeil?:whistle:

Kanskje? Neeei, stakkars Gråtass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg faktisk ikke.

Men det er jo faren min som valgte han fram, og de to er nokså like!

Når jeg om (forhåpentligvis) ikke lenge skal finne min rase, og gå for den er det slett ikke umulig og den skal være ganske like meg- jeg tror man velger hunde(raser) som minner om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste hunden min og jeg har felles er staheten vår. På alle andre områder er vi helt ulike. Han er den aktive propellen som elsker alt og alle og løper fra levende vesen til levende vesen for å få oppmerksomhet, og jeg er hun sjenerte som sitter i hjørnet og ikke gjør så mye ut av meg. :whistle: Jeg synes det er bra at vi er så forskjellige, for det hjelper både på humøret og tiltakslysten å ha en hund som nesten står oppå meg for å skape litt action når jeg blir for passiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...