Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslotreff


-Vilde-

Recommended Posts

Jeg henter lille valpen på fredag, og uka etter vil vi gjerne få til et treff. Hun skal få treffe hunder i alle former, farger og pelstyper, så det er ikke spesielt "valpetreff." Tenkte å gå ved Mærradalen, evnt. Ekeberg? Men da må det bli litt tidlig på dagen, siden det er et stykke for meg dit. Mærradalen er veldig fint å gå tur i da :P

Dager jeg tenkte på var neste tirsdag, onsdag eller fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge trafikanten.no tar du T-banen fra Østerås til Smestad. Her følger du en gangvei som går til ringveien, det skal ta ca. 2 min å gå, men jeg tror ikke du bruker mer en 30 sek. Stasjonen ligger på en måte nede på bakken, også går ringveien over, så du må gå opp på veien, og da skal du stå på den siden av krysset hvor du ser over på en Statoil stasjon, en 7eleven og et stort, stygt, brunt, rundt hus. Altså disse tingene er på motsatt side av deg da :ahappy: Tror det blir omtrent sånn, men du ser ihvertfall godt hvor bussen stopper når du kommer opp fra stasjonen, hvis du er på riktig side da.

Så tar du buss 23 mot Lysaker fra Smestad bussholdeplass til Radiumhospitalet. Jeg kommer sikkert til å treffe deg på bussen, for jeg går på samme buss to stopp før deg.

Marit&Dina: Du kan sikkert trykke inn Radiumhospitalet. Sjekket opp på Gulesider, og Radiumhospitalet ligger i Ullernchausseen 70, 0310 Oslo.

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge trafikanten.no tar du T-banen fra Østerås til Smestad. Her følger du en gangvei som går til ringveien, det skal ta ca. 2 min å gå, men jeg tror ikke du bruker mer en 30 sek. Stasjonen ligger på en måte nede på bakken, også går ringveien over, så du må gå opp på veien, og da skal du stå på den siden av krysset hvor du ser over på en Statoil stasjon, en 7eleven og et stort, stygt, brunt, rundt hus. Altså disse tingene er på motsatt side av deg da :wub: Tror det blir omtrent sånn, men du ser ihvertfall godt hvor bussen stopper når du kommer opp fra stasjonen, hvis du er på riktig side da.

Så tar du buss 23 mot Lysaker fra Smestad bussholdeplass til Radiumhospitalet. Jeg kommer sikkert til å treffe deg på bussen, for jeg går på samme buss to stopp før deg.

Marit&Dina: Du kan sikkert trykke inn Radiumhospitalet. Sjekket opp på Gulesider, og Radiumhospitalet ligger i Ullernchausseen 70, 0310 Oslo.

:ahappy:

Ok, hvis det er det busstoppet som går fra Statoilen.. hvor flybussen også går så vet jeg veldig godt hvor det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis det er det busstoppet som går fra Statoilen.. hvor flybussen også går så vet jeg veldig godt hvor det er.

Stoppet er på andre siden av krysset. Altså ikke ved Statoilen, med den siden der det er en bunadbutikk blant annet, og en gynekolog. Da skal du stå på motsatt side av en 7eleven i et rundt, stygt hus.

Okei, da kan jeg prøve det. Kan jeg få tlf nr til noen av dere slik at jeg kan ringe om jeg ikke finner frem? Er det en park rett ved radiumhospitalet da eller?

Sender deg PM med nr, nuh. Det er ikke en park, men du kjører inn mellom en Shell stasjon og Radiumhospitalet, inn der er det et skogholt og en parkeringsplass ved en barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppet er på andre siden av krysset. Altså ikke ved Statoilen, med den siden der det er en bunadbutikk blant annet, og en gynekolog. Da skal du stå på motsatt side av en 7eleven i et rundt, stygt hus.

Sender deg PM med nr, nuh. Det er ikke en park, men du kjører inn mellom en Shell stasjon og Radiumhospitalet, inn der er det et skogholt og en parkeringsplass ved en barnehage.

Så faktisk at det likesågodt lønner seg for meg å ta bussen til bekkestua og 42 derifra. Hvis det er radiumhospitalet jeg skal av på.. Da er bussen der 9.14.. er det noen som kan møte meg på bussholdeplassen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så faktisk at det likesågodt lønner seg for meg å ta bussen til bekkestua og 42 derifra. Hvis det er radiumhospitalet jeg skal av på.. Da er bussen der 9.14.. er det noen som kan møte meg på bussholdeplassen da?

Jeg kan møte deg jeg. Går av på samme stopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du går vel av på andre siden av veien gjør du ikke vilde? for jeg kan godt stå ved radiumhospitalet bussstasjon mot smestad å vente :)

Jeg aner ikke jeg :) Jeg går av på den siden hvor radiumhospitalet er...

Dette blir koslig! Første valpene Puma treffer etter at hun reiste fra Sverige, også onkel Ludde da og tante Mathilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...