Silkeblue Skrevet 19. April 2009 Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 "Turkameratene" hver fredag kl 19, oppmøte ved ishallen i Tønsberg Hjertelig velkommen og vel møtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. April 2009 Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 For raseentusiaster, eller for alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkeblue Skrevet 19. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 Man må ikke ha en SBT, men det er jo kjekt at man er interessert i rasen da Det er i gjennomsnitt 10 hunderpå tur hver fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. April 2009 Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 Jeg holdt på å skaffe meg STB før jeg fikk bullmastiff, gjelder det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkeblue Skrevet 19. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 Du kan jo trygt si at du er interessert og fasinert av rasen da Det er noen andre "maskoter" med på turene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. April 2009 Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 Så kult! Bare teit at dere har det på fredag, for da kan jeg ikke bli med før om to uker (minus et par dager). Hviiis dere vil ha med en valpete, gammel, siklende, snill bullmastiff, og en lignende eier, vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 19. April 2009 Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 Kan über STB min bli med også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkeblue Skrevet 19. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 Det fritt for de som ønsker åvære med på tur, å bli med. Det er jo flest SBT som er med på tur, men jeg syns iallefall det er hyggelig med flere som er med på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. April 2009 Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 Så bra! Håper vi får til å komme en gang, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hildeoghund Skrevet 19. April 2009 Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 Ja vi er med på de vi kan Og bare greit at det er med noen andre raser også, snart blir Bajas og Lita "rasister" fordi de nesten bare får vært smamen med SBT'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar