Nina Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Jeg skal ha Ero på valpeshow til helga og jeg gruer meg kjempemye . Har aldri gjort noe slikt før, men har vært å sett på en utstilling. Får håpe Ero ikke slår seg vrang [-o< Hva burde jeg ha med meg til utstillinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 DET vet jeg ikke men, du får ha lykke til Det går nok kjempe bra =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Du burde ha med deg masse vann og et bur til å slappe av i(hvis du bruker bur, da...) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 godbiter Lykke til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 åå. så gøy:D bur,vann.godbiter o.s.v:P (kom ikke på mere i farta:P) lykke til da. må fortelle oss hvordan det går:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Utstillingsbånd. Lykke til, det går nok bra skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Takk skal dere ha, få håpe det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Takk skal dere ha, få håpe det går bra. Gjør det ikke det så ser vi på det som en erfaring rikere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar