Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund på villmarksmessa

SiriogDiego

Recommended Posts

Noen som vet hvordan reglene for å ha med hund på villmarksmessa på lillestrøm er?

De skal ha valpeshow og andre hundeaktiviteter, men kan hundene kun være i området hvor dette er eller kan man ta de med rundt når man går og titter? Noen med erfaring fra dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som har med hund dit, og sånne steder er også kjempefin miljøtrening...

Er det jeg har tenkt også. Er mange år siden jeg var der sist, men da var det en del som var ute også. Så går an å være en del ute med han. Tenker det er bedre han kan bli med enn å måtte være hjemme alene. Men som MonicaT sier tenker jeg at det kan hende det blir litt mye folk? Jeg har ikke bestemt meg enda. Så får se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tilfeldigvis på arrangør kontoret når noen spurte om det samme og svaret de fikk var at hunder er velkomne så lenge de ikke blir stressa. Stressa hunder skulle visst rett ut. En fornuftog holdning forøvrig da stressa hunder ikke har det bra:)

Vi sto 5 timer på stand i går og det gikk helt fint han slappet av i kurven og syntes livet var fint, men vi hadde en sliten gordon med oss hjem som tok kvelden med ro. Mange inntrykk, lukter og andre hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tilfeldigvis på arrangør kontoret når noen spurte om det samme og svaret de fikk var at hunder er velkomne så lenge de ikke blir stressa. Stressa hunder skulle visst rett ut. En fornuftog holdning forøvrig da stressa hunder ikke har det bra:)

Vi sto 5 timer på stand i går og det gikk helt fint han slappet av i kurven og syntes livet var fint, men vi hadde en sliten gordon med oss hjem som tok kvelden med ro. Mange inntrykk, lukter og andre hunder.

Vet du om man på ha med vaksinasjonskort? Eller om noen andre vet? Jeg tenkte selvfølgelig ikke på det, og har reist fra Sarpsborg til Moss. Bør kanskje hente det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...