Gå til innhold
Hundesonen.no

Spin, Nikko og Supra!


ElinT

Recommended Posts

Endelig har jeg fått tatt noen bilder av Spin, så han kommer først her! Han er innom her hos oss av og til på playdate med Supra og så trener vi agility sammen. Fine Spin (Realscoop's Big Spin) er bruttern til Vala sin Flip.

En herlig liten sprellemann :)

050409030.jpg

050409034.jpg

*flir*

050409029.jpg

050409019.jpg

050409018.jpg

050409012.jpg

Kan noen se hva som er bak og frem på den mørke? *ler*

050409003.jpg

Her er Nikko, Mr. skamklippet beardis, som jeg passet ett par dager, en trivelig fyr,

050409097.jpg

050409049.jpg

050409061.jpg

050409062.jpg

Og til slutt offcourse Supra - spam :P

Lurer på om noen kan se at jeg har gredd av henne sånn ca en bærepose med pels *flir*

050409054.jpg

050409055.jpg

050409066.jpg

050409076.jpg

050409090.jpg

050409079.jpg

050409099.jpg

050409101.jpg

Dett var dett for denne gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke bli så veldig overrasket hvis hun en dag sånn helt plutselig blir borte,for jeg kunne gjerne tenke meg en sånn nydelig frøken! :closedeyes: :)

Hun er rundt bena mine hele døgnet så du skal slite litt med å få rappet henne *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Du skal ikke bli så veldig overrasket hvis hun en dag sånn helt plutselig blir borte,for jeg kunne gjerne tenke meg en sånn nydelig frøken! :closedeyes: :wub:

Hun er rundt bena mine hele døgnet så du skal slite litt med å få rappet henne *ler*

*fnise*

Blir tøft nok å få lånt henne antaglig - noen er littegranne avhengig av mamma'n sin...

Ellers så tror jeg haler er ett tema på pyrrebarna, Flippa har vel omtrent samme haleføringen *ler* og den skal visst ikke være sånn har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuud Elin, den vakre skapningen der stjeles på Orre... Det skal jeg LOVE deg :D

hehehe.. Og NEI, man kan IKKE se at hun har røytet!

Hehe, som sagt- jeg tror det ville blitt ganske vanskelig å stjele henne, hun hadde nok dødd av mamma lengsel om du hadde klart å få henne med deg. Skikkelig mamma dalt, vil ikke være med gubben ut en gang hvis jeg er inne :rolleyes:

Jeg har vel egentlig lagt litt opp til at hun skulle bli sånn, helt herlig å trene med en hund som mener at føreren er verdens midtpunkt og ikke enser andre folk eller hunder. Likevel ingen problemer med å være hjemme alene da, hun er løs i hele huset og bare snorker til jeg kommer tilbake ;) Litt upraktisk kan det bli hvis BP har tenkt å ha kull på henne hjemme hos seg :wub:

Men det er veldig hyggelig at du liker henne så godt, og jeg er heeeelt enig i at hun er vakker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, som sagt- jeg tror det ville blitt ganske vanskelig å stjele henne, hun hadde nok dødd av mamma lengsel om du hadde klart å få henne med deg. Skikkelig mamma dalt, vil ikke være med gubben ut en gang hvis jeg er inne :rolleyes:

Jeg har vel egentlig lagt litt opp til at hun skulle bli sånn, helt herlig å trene med en hund som mener at føreren er verdens midtpunkt og ikke enser andre folk eller hunder. Likevel ingen problemer med å være hjemme alene da, hun er løs i hele huset og bare snorker til jeg kommer tilbake :D Litt upraktisk kan det bli hvis BP har tenkt å ha kull på henne hjemme hos seg :wub:

Men det er veldig hyggelig at du liker henne så godt, og jeg er heeeelt enig i at hun er vakker ;)

Hehe, kjenner til den mammadalt tingen... Hun hadde nok ikke vært så lettstjelt hun heller...

Det er ingen hemmelighet at jeg liker Supra ;) Hun var vel såvidt jeg husker min favoritt i det kullet allerede da de var pittandes små :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder.. Supra er pen hun,og så sjarmerende... OG Nikko var jo bare søt...

Bra med supra-spam, hun er så vakker! :wub:

Fine hundene det... :D Supra høres like diltete ut som Norma, stakkars deg *flir*

Tusen takk ;)

Altså- jeg synes ikke at det er stakkars meg, synes det er helt flott jeg ;)

Det er mer stakkars hun som eier andre halvparten *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Altså- jeg synes ikke at det er stakkars meg, synes det er helt flott jeg :wub:

Det er mer stakkars hun som eier andre halvparten *ler*

Stort sett er det herlig med diltehund, men av og til kan det bli litt i overkant. Jeg klarer for eksempel fint å gå på do helt selv jeg *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått tatt noen bilder av Spin, så han kommer først her! Han er innom her hos oss av og til på playdate med Supra og så trener vi agility sammen. Fine Spin (Realscoop's Big Spin) er bruttern til Vala sin Flip.

En herlig liten sprellemann :wub:

Kan noen se hva som er bak og frem på den mørke? *ler*

050409003.jpg

Nope, sånn er det med moppen her hjemme også. Relativt sjarmerende til tider :) Men herregud som Spin og Flipsen ligner!

Ellers så tror jeg haler er ett tema på pyrrebarna, Flippa har vel omtrent samme haleføringen *ler* og den skal visst ikke være sånn har jeg hørt.

Næsj, hvordan kan du si noe sånt da? *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder og Fiiiine Spin! :wub:

Ja, Spin er en god-gutt, ordentlig opptatt av damer for tiden også lille "mannen" *ler*

Jeg tror Supra er bittelitt forelska, hun pleier nemlig å ha sterke meninger om det at hanner skal lukte "der bak" men Spin får lukte så mye han bare vil han *flir*

Åhhhh nydelige bilder

Tusen takk :)

Nope, sånn er det med moppen her hjemme også. Relativt sjarmerende til tider ;) Men herregud som Spin og Flipsen ligner!

Ja, de er veldig like! Det er en utfordring å ta bilder av han, det skal litt til for at de blir bra. Tror jeg tok ca 80 bilder av han og disse var de eneste som var brukelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...