Gå til innhold
Hundesonen.no

Hoinndagan 2009

Anita F

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle ta meg en tur dit på søndagen, må jo nesten få med meg valpeshowet, selv om min lille valp er alt for ung til å delta. Men miljøtreningen, den skal vi ha med oss!

Hoinndagan varer fra 1-3. mai og har et variert program. Se hjemmesidene til Selbu Trekk og Brukshundklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Har veldig veldig lyst til å dra, men på lørsdag så skal jeg mest sannsynlig bort, så får se om jeg kanskje ikke kommer meg oppover på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å dra dit på søndagen. Hadde egentlig planlagt å gå rally LP på lørdag, men kommer mest sannsynlig ikke til å være i form til det :yes: Og å melde oss på i midt norsk open på søndag syns jeg blir litt stort for en debut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også på Hoinndagan, selvsagt. :yes: Jeg er jo redaktør i klubben, så dette må selvsagt dekkes! Men på lørdag skal jeg på agilitykonkurranse, dumme dumme trøndere som skal arrangere ABSOLUTT alt på ei helg! Tre arrangementer (minst) går den helgen, så dette er skikkelig dumt! Fredag skal jeg på åpningsforedraget, og på lørdag skal jeg spise festivalmiddag. Forhåpentligvis bor vi i campingvogn på stedet, så det er bare å komme og hilse på hvis vi er hjemme! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...