Cavalier&Collie Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Monsterbølgen kom mot dem og hun grep tak i de to yngste, og hadde et inderlig håp om at Dinakaran (7) skulle redde livet på eget hånd. Men sønnen mistolket situasjonen og løp til det sikreste stedet han visste om - familiehytta, bare 40 meter fra havet, skriver nyhetsbyrået AP. Sangeeta fryktet hun aldri skulle se syvåringen igjen, men familiehunden ble redningen. Mens barnemoren løp det hun kunne opp fjellsiden med vannet i hælene, var hunden Selvakumar i hytta og fant Dinakaran. - Hunden tok tak i kragen på T-skjorta og dro meg ut, forklarer Dinakaran utenfor universitetet i Pondicherry hvor familien venter på hjelpesendinger. Det er helt utrolig!! Fant denne linken på Rockys hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 ja, jeg leste om det på vg sin side. Blir rørt hver gang jeg hører om slike historier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 24. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Etter å ha lest dette, kan man ikke si at hunder er dumme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Flink Bisk sier man da :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar