Gå til innhold
Hundesonen.no

Gærninger på tur

Marianne

Recommended Posts

Margrete og jeg har vært på tur idag, deilig vær var det og, så da ble kameraet med. Lita har hatt :D-dagen, og har hatt det skrekkelig artig med lekene velteforsøk på tanten, tygge på tanten, dynk en polvott, velt en polvott, bøll med en BC, og seff drep så mange pinner som mulig. Man er da Schäfer inni hodet sitt må vite :lol:

Først, litt dårlige bilder men artige fjes på Zizco

Næh, damene jo!

IMG_4978.jpg

Wee

IMG_4979.jpg

IMG_4981.jpg

Åhåh, innkommende prosjektil..! :P

IMG_4982.jpg

TANTE!!

IMG_4983.jpg

IMG_4984.jpg

IMG_4985.jpg

IMG_4986.jpg

Mamma, se! Jeg har fanget en tante!

IMG_4987.jpg

IMG_4988.jpg

Æsj, hun er for treg, jeg stikker!

IMG_4989.jpg

Z er teit og mener det er skummel fordi det kanskjehvisomattedersomatte kommer til å si bang oppi skogen. Ergo...

IMG_4990.jpg

.. han må fåes over på andre tanker

IMG_4993.jpg

Weee (igjen)

IMG_4994.jpg

Bølle med BC'n, Teq bryr seg fint lite

IMG_4997.jpg

IMG_4998.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrete og meg *flirer*

IMG_4999.jpg

Z fjoller, kanskje ikke sååå lurt med kløv på seg..?

IMG_5000.jpg

IMG_5001.jpg

:D:P

IMG_5002.jpg

IMG_5003.jpg

Iiiiik, den sitter feil på!

IMG_5004.jpg

Jeg dør...

IMG_5005.jpg

Men er stor gutt og ordner selv

IMG_5006.jpg

Lita monger

IMG_5009.jpg

IMG_5011.jpg

IMG_5012.jpg

IMG_5013.jpg

Peeeene gutten til tanten sin han :lol:

IMG_5018.jpg

IMG_5019.jpg

Mer BCbølling

IMG_5020.jpg

IMG_5021.jpg

IMG_5022.jpg

*dele opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens beste lille polvott :lol:

IMG_5029.jpg

IMG_5036.jpg

Legg merke til fokuset til Tequila..

IMG_5046.jpg

Få godbiten da...!

IMG_5047.jpg

Trege tanten

IMG_5048.jpg

IMG_5050.jpg

Fint, da stikker jeg

IMG_5051.jpg

IMG_5052.jpg

IMG_5053.jpg

Dumdidum

IMG_5054.jpg

Crap...

IMG_5055.jpg

.. innkommende...

IMG_5056.jpg

IMG_5057.jpg

*Phu* det gikk bra denne gangen

IMG_5058.jpg

Dele opp... (Igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki da, kan være litt vakker og..

IMG_5077.jpg

IMG_5079.jpg

IMG_5083.jpg

IMG_5091.jpg

IMG_5096.jpg

Så må man drepe pinner, veldig viktig

IMG_5104.jpg

Tenkt å hjelpe meg eller??

IMG_5107.jpg

IMG_5108.jpg

IMG_5111.jpg

Tequila var mer opptatt av å være mongis i snøen

IMG_5113.jpg

IMG_5115.jpg

IMG_5116.jpg

IMG_5117.jpg

Drapsutvikling av pinnen

IMG_5129.jpg

IMG_5130.jpg

Klarte det!

IMG_5139.jpg

IMG_5132.jpg

IMG_5133.jpg

Gratulerer til de som har kommet seg helt ned hit *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_5111.jpg

Søte raringen :D Jeg kommer aldri til å glemme reaksjonen til mora til utleier-kompisen da hun traff Lita i fjor sommer "Oi! Så... Så... Så rar! :P Men vakker!"

Godt å se at de virker igjen begge to :lol: Kule bilder, kule hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine bilder:D

hvilken hund er den lyse? kjempesøt.

Svarer jeg siden jeg vet at Marianne er ute. Den lyse er polvotten til Marianne, og ett kjærligshetsbarn importert fra Spania. Altså en av spanias løse fugler hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte raringen :D Jeg kommer aldri til å glemme reaksjonen til mora til utleier-kompisen da hun traff Lita i fjor sommer "Oi! Så... Så... Så rar! :D Men vakker!"

Godt å se at de virker igjen begge to :) Kule bilder, kule hunder!

*flirer* Mannen har helt rett :D Hun er rar, merkelig, mongis og alt det der, og vakker ja :D

Og det som var usedvanlig deilig å se var at Lita ikke var halt, eller på noen måte stiv når vi var på tur nå :)

fine bilder:D

hvilken hund er den lyse? kjempesøt.

Tequila er one of a kind hun :D

Det var jo mange bilder jo! Men de var morsomme, herlige og fine :D

*flirer* Jepp, jeg lyver da ikke når jeg sier det var mange bilder..! :D

Ellers takk for koselige kommentarer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille lyse smeltet meg helt :)

:whistle:

Flotte bilder :)

Jeg dør på meg av ørene til Lita :)

*flirer* Du er ikke den eneste!

Jeg vil å ha en sånn fin polvott :)

Lykke til! Tipper nok hun er den eneste i verden :)

Dritekkelt med all den snøen, men fine hunder! :)

Si meg.. Er det meg eller syns du alltid det er noe ekkelt med mine bilder..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lita har skikkelig kule ører, og er en dame etter Diablo`s smak, han liker dem sånn gærne..

Teq er så søt da, minner meg om min gamle ærverdige, som gikk litt i utkanten og snuste for seg selv, for ikke å bli nedrent av de store..

Og Z`ern da, han er jo bare seg selv, han, og er kommentert 100-vis av ganger herfra før.. *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...