jatte Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Skrevet 29. Mars 2009 Hei alle sammen, tenkte jeg skulle presentere meg litt her inne jeg da siden jeg er ganske så fersk inne i dette forumet Jeg heter Jannicke (Jatte blandt venner\familie) Er snart 20 år, bor i Porsgrunn sammen med min samboer Vi har 2 katter og 1 marsvin sammen, og ønsker oss veldig en mopsevalp Begge er totalt forelsket i den rasen og har vært på jakt etter vår egen i snart 2 år nå .. Men det viser seg og ikke være så enkelt desverre :\ Jeg meldte meg inn her for og snakke med andre hunde-gale mennesker, lære nye ting, dele erfaringer og "møte" masse nye hyggelige mennesker (og hunder.. hihi) Så er det bare og ta kontak om dere ønsker det
Victoria Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Skrevet 29. Mars 2009 Velkommen skal du være Jeg har selv en mops, som er familiens, og håper på valpis i løpat av våren sommern
SaraS Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Skrevet 29. Mars 2009 Hei og hallo! Velkommen hit til oss Hvorfor er det vanskelig å få seg en liten mops da? Er det lite kull?
Victoria Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Skrevet 29. Mars 2009 ^Det er mange ventelister og for få kull i forhold til hvor mange det er som ønkser seg ja
12345 Skrevet 29. Mars 2009 Rapporter Skrevet 29. Mars 2009 Velkommen til doggis ! Håper dere får dere en liten mopsevalp da
jatte Skrevet 29. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2009 Hei og hallo! Velkommen hit til oss Hvorfor er det vanskelig å få seg en liten mops da? Er det lite kull? Det er desverre lange ventelister Men skjønner jo det også med tanke på hvor nydelig rasen er
jatte Skrevet 29. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2009 Velkommen til doggis ! Håper dere får dere en liten mopsevalp da Takk takk Ja, håper det vi også .. Har mere enn nok kjærlighet og pleie og gi den ihvertfall
TonjeRA Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Skrevet 30. Mars 2009 Hei på deg, og velkommen hit! Lykke til på valpejakten...
jatte Skrevet 30. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2009 Hei på deg, og velkommen hit! Lykke til på valpejakten... Hei hei Tusen takk for det
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar