Gå til innhold
Hundesonen.no

Sannhetens øyeblikk på TVN


BDD Girl

Recommended Posts

Noen av dere som ser på dette?

Hva synes dere om programmet?

Tror dere tvNorge lurer deltagerene sine? Ta f.eks han som var første deltager, han avslørte så mye om seg selv at han har relativt flaks om han noen gang får dame. Så blir han spurt om han har kledd seg i dameklær en gang, og han sier nei. Løgn, sier damestemmen. Gutten ser sjokkert ut.

Så var det henne som innrømmer utroskap, tyveri fra jobben mm. Hun blir spurt om hun jevnlig har jentesex. Nei, svarer hun. Løgn, sier damestemmen fra tvNorge. Hun gikk ut i media og påstod at tvN har lurt henne.

Dere som ser på dette, hva mener dere?

Ville du forresten stilt opp i et slikt program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart stilt opp på ett slikt program!

Jeg har absolutt INGEN ting spennende i livet mitt, drikker ikke, røyker ikke, har aldri gjort noe jeg synes er flaut eller har på ingen måte driti meg ut. Dermed hadde det vært letttjente penger, right? :icon_cry:

Dessuten synes jeg det er ekstremt bullshit hvordan de påstår de finner ut sannheten, og de teite stereotypene med den muslimske jenta som har gjort en masse ulovlig og mora som sitter og skal være marg-forbanna. Typisk TV-Norge skvip :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det ser ut som juks... Spes da de ryker på SLIKE spørsmål!

Men, da det kommer til hun utenlandske jenta, så syns jeg hu var beintøff jeg. Og mora så da ikke så forbannet ut, så bare ut som hu ikke likte seg helt...

Jeg hadde derimot aldri deltatt på noe sånn :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerte sterkest er det at de lager underholdning av kriminelle handlinger. Det var en danske med forrige gang, med en masse kriminelle ting i sin fortid. At det sittes og klappes for at han har kjørt i beruset tilstand, nei DET blir for drøyt for meg!

At det er spørsmål om personlige flaue ting går sånn sett ut over den selv. Og det er for meg helt greit. Men å "glorofisere" og le bort alvorlig kriminalitet nei DET syns jeg ikke er underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri deltatt. Lykke til med å skaffe deg jobb og samboer senere liksom...

Ja ikke sant! :ahappy:

"Oi, det er jo hun som stjal fra jobben!"

eller

"Eh.. Var det ikke du som deltok i sannhetens øyeblikk og sa.." bla, bla osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok stilt opp selv.. for jeg har vel bare en tattis og en piercing å skjule.. og det at jeg ikke tar matte nå som foreldrene mine tror.. Og det kan jeg leve med, men hvis jeg hadde stjålet fra jobben, eller lignende som noen av disse har gjort.. hadde jeg nok aldri turt å vise mine bein der..

Men det er morsomt å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok stilt opp selv.. for jeg har vel bare en tattis og en piercing å skjule.. og det at jeg ikke tar matte nå som foreldrene mine tror.. Og det kan jeg leve med, men hvis jeg hadde stjålet fra jobben, eller lignende som noen av disse har gjort.. hadde jeg nok aldri turt å vise mine bein der..

Men det er morsomt å se på!

Men man må ha rene fine tanker også da :D For det er jo ikke bare ting man har gjort som de er ute etter, men også måten man tenker osv. Som han første karen som var med som fikk spørmål om han syntes han var smartere enn vennene sine, eller måten han ser på kvinner på. Så selv om man lever i sølibat for å si det sånn, så er det ikke sikkert tankene gjør det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man må ha rene fine tanker også da :D For det er jo ikke bare ting man har gjort som de er ute etter, men også måten man tenker osv. Som han første karen som var med som fikk spørmål om han syntes han var smartere enn vennene sine, eller måten han ser på kvinner på. Så selv om man lever i sølibat for å si det sånn, så er det ikke sikkert tankene gjør det :D

Hmm, tja det er sant. Det tenkte jeg ikke på, kanskje jeg ikke skal bli med allikevel! :ahappy:

Nei huff, det er bra noen gidder å lage bare underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde aldri stillt opp på noe sånt. De tingene jeg vil at folk skal vite om meg, klarer jeg fint å fortelle de selv, og det er ikke alt alle trenger å vite om en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset over de to som røyk ut jeg også. Når hun damen svarte ærlig på såpass intime og kjipe spørsmål, så tror jeg ikke hun hadde løyet om det med jentesex. Hun sa etterpå at hun hadde gjort det 2 ganger, det vil jeg ikke kalle jevnlig akkurat..

Men det kan jo selvfølgelig være andre grunner til dette, enn at TV-norge lurer deltakerne. Vil tro at de har nok penger til å dele ut et par-tre hundre tusen innimellom, i stedet for å risikere dårlig PR osv. Men all PR er kanskje god PR, spesielt for et sånt program.

Uansett sur måte å miste såpass mye (velfortjente?) penger.

Og nei, jeg hadde aldri turt å melde meg på noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...