Gå til innhold
Hundesonen.no

Sannhetens øyeblikk på TVN

BDD Girl

Recommended Posts

Noen av dere som ser på dette?

Hva synes dere om programmet?

Tror dere tvNorge lurer deltagerene sine? Ta f.eks han som var første deltager, han avslørte så mye om seg selv at han har relativt flaks om han noen gang får dame. Så blir han spurt om han har kledd seg i dameklær en gang, og han sier nei. Løgn, sier damestemmen. Gutten ser sjokkert ut.

Så var det henne som innrømmer utroskap, tyveri fra jobben mm. Hun blir spurt om hun jevnlig har jentesex. Nei, svarer hun. Løgn, sier damestemmen fra tvNorge. Hun gikk ut i media og påstod at tvN har lurt henne.

Dere som ser på dette, hva mener dere?

Ville du forresten stilt opp i et slikt program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart stilt opp på ett slikt program!

Jeg har absolutt INGEN ting spennende i livet mitt, drikker ikke, røyker ikke, har aldri gjort noe jeg synes er flaut eller har på ingen måte driti meg ut. Dermed hadde det vært letttjente penger, right? :icon_cry:

Dessuten synes jeg det er ekstremt bullshit hvordan de påstår de finner ut sannheten, og de teite stereotypene med den muslimske jenta som har gjort en masse ulovlig og mora som sitter og skal være marg-forbanna. Typisk TV-Norge skvip :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det ser ut som juks... Spes da de ryker på SLIKE spørsmål!

Men, da det kommer til hun utenlandske jenta, så syns jeg hu var beintøff jeg. Og mora så da ikke så forbannet ut, så bare ut som hu ikke likte seg helt...

Jeg hadde derimot aldri deltatt på noe sånn :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerte sterkest er det at de lager underholdning av kriminelle handlinger. Det var en danske med forrige gang, med en masse kriminelle ting i sin fortid. At det sittes og klappes for at han har kjørt i beruset tilstand, nei DET blir for drøyt for meg!

At det er spørsmål om personlige flaue ting går sånn sett ut over den selv. Og det er for meg helt greit. Men å "glorofisere" og le bort alvorlig kriminalitet nei DET syns jeg ikke er underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri deltatt. Lykke til med å skaffe deg jobb og samboer senere liksom...

Ja ikke sant! :ahappy:

"Oi, det er jo hun som stjal fra jobben!"

eller

"Eh.. Var det ikke du som deltok i sannhetens øyeblikk og sa.." bla, bla osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok stilt opp selv.. for jeg har vel bare en tattis og en piercing å skjule.. og det at jeg ikke tar matte nå som foreldrene mine tror.. Og det kan jeg leve med, men hvis jeg hadde stjålet fra jobben, eller lignende som noen av disse har gjort.. hadde jeg nok aldri turt å vise mine bein der..

Men det er morsomt å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok stilt opp selv.. for jeg har vel bare en tattis og en piercing å skjule.. og det at jeg ikke tar matte nå som foreldrene mine tror.. Og det kan jeg leve med, men hvis jeg hadde stjålet fra jobben, eller lignende som noen av disse har gjort.. hadde jeg nok aldri turt å vise mine bein der..

Men det er morsomt å se på!

Men man må ha rene fine tanker også da :D For det er jo ikke bare ting man har gjort som de er ute etter, men også måten man tenker osv. Som han første karen som var med som fikk spørmål om han syntes han var smartere enn vennene sine, eller måten han ser på kvinner på. Så selv om man lever i sølibat for å si det sånn, så er det ikke sikkert tankene gjør det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man må ha rene fine tanker også da :D For det er jo ikke bare ting man har gjort som de er ute etter, men også måten man tenker osv. Som han første karen som var med som fikk spørmål om han syntes han var smartere enn vennene sine, eller måten han ser på kvinner på. Så selv om man lever i sølibat for å si det sånn, så er det ikke sikkert tankene gjør det :D

Hmm, tja det er sant. Det tenkte jeg ikke på, kanskje jeg ikke skal bli med allikevel! :ahappy:

Nei huff, det er bra noen gidder å lage bare underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde aldri stillt opp på noe sånt. De tingene jeg vil at folk skal vite om meg, klarer jeg fint å fortelle de selv, og det er ikke alt alle trenger å vite om en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset over de to som røyk ut jeg også. Når hun damen svarte ærlig på såpass intime og kjipe spørsmål, så tror jeg ikke hun hadde løyet om det med jentesex. Hun sa etterpå at hun hadde gjort det 2 ganger, det vil jeg ikke kalle jevnlig akkurat..

Men det kan jo selvfølgelig være andre grunner til dette, enn at TV-norge lurer deltakerne. Vil tro at de har nok penger til å dele ut et par-tre hundre tusen innimellom, i stedet for å risikere dårlig PR osv. Men all PR er kanskje god PR, spesielt for et sånt program.

Uansett sur måte å miste såpass mye (velfortjente?) penger.

Og nei, jeg hadde aldri turt å melde meg på noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei  min hund er 3 år. I vår fanilie er det meg, som er mammaen til hunden og to barn. Ei på 14 og en på 18. Jeg har veldig respekt i forhold til hund og små barn. Vår hund forstår ikke konseptet med barn og jeg ønsker tips til hvordan man kan lære hunden ro når det er barn i nærheten.  I dag blir hun vil, bjeffer og når noen løfter opp barnet blir hun sjalu.. enn så lenge ikke i form av aggresivitet, men i form av bjeffing og ønske om å bort å leke, snuse og er veldig voldsom.  Det er vanskelig å øve når det gjelder barn, men tar i mot alle tips jeg kan få.    
    • Kloklipp ok igjen. Å lide for skjønnheten er ikke hans greie, men Vom er han villig til å lide for. Vi har hatt kjempefremgang på både kloklipp, dusjing og pelsstell. Å få børste, rake, dusje og klippe med maskin, med begge hender og godisen på hylla, kjempefremgang! Når det kommer til stress på treningssenteret er vi langt fra mål, som er en rolig og stille og perfectly well behaved gentleman Edeward, men det er fremgang, både i kurssetting og innom butikken.  Når det kommer til å gå pent i bånd uten bestikkelser hadde vi MASSIV fremgang, før vi plutselig hadde en hævletes setback i dag.  Han gjorde riktignok bare ett eneste bysk etter syklist, av sikkert mer enn 30 forbipasserende jevnt og trutt, så den delen er nesten i mål. Han var SÅ behersket og fin på alle de andre syklistene som passerte.  MEN, han insisterer på å konsekvent gå med hele skulderen foran beinet mitt når han ikke forventer å få betalt. Det er ufattelig irriterende. Luksusproblem, kanskje? Instruktør mener han skal holde frembeina bak skotuppene mine, men å enforce det kravet er BARE stress, så vi har hatt en helt ****** tur i dag. Om jeg fjerner det kravet under casual walking, så har vi det helt fint. Usikker på den avgjørelsen. Det ER greit å ha ham langt nok bak til at han ser meg og følger meg i hva jeg gjør uten å måtte varsle ham først, dersom jeg vil stoppe eller svinge. Samtidig er det dumt å ha dårlig stemning mellom oss over en sånn bagatell.  Jeg oppfatter ham ikke som for selvstendig eller dominant, så jeg tror ikke det å bare la ham gå de 30 cm for langt frem er et lederskapsproblem. Han er bare misfornøyd med hvor treigt jeg går, og føler vel at det går fortere om han er et hode foran.  Å fjerne kravet er å fjerne en stressfaktor for oss begge. Får høre med privatinstruktøren vår hva hun mener før vi gir opp eller finner en annen tilnærming. Ellers var det en massiv skuff å komme til klubbens første utendørstrening i LP for året. Det var INGEN der da vi kom. To stk kom ca 45 min etter start, da vi gikk igjen. Oh well. Planen var å ha det litt dølt der, med døll mat og en døll leke lekt dølt med av en døll muttern, for å ikke få samme problem med forventningsstress som vi har på senteret. Full måloppnåelse på den. Ede forbinder ikke spaserturen dit med noe spennende nå, mer som 2x30 min med krangling om hvor han skal gå ifht meg -_- Vi prøver igjen på torsdag, uten kravet om å holde seg bak skotuppene mine i casual walk. Kanskje legge på mer andre øvelser underveis for å forbinde turen i seg selv mer med mestring.  Utgangsstilling uten godis i hånden? Jeg fikk en på turen i dag. Ikke verst. Den var en opptur  
    • Hvor lenge varer et Back on Track dekken? Når blir det slitt? Hvor mye vask tåler det? Mitt er vel 10 år gammelt, så vurdere å kjøpe nytt.  Men noen som har noen info om dette? Har sjekket BOT sin side, men finner ikke noe om akkurat dette.   
    • Lange turer er ikke nødvendigvis veldig stimulerende. Det kan være, men det kan også øke stress, særlig hvis dere går mye i ukjente miljøer eller rundt mye andre folk og hunder. Stress og usikkerhet er i stor grad genetisk, og påvirkes såklart av hormoner. Søksarbeid er ofte god stimuli, og er bevist å øke selvtilliten hos hunder. Meld dere på et kurs i nosework, barn hunt eller annen type søk som dere kan bruke som aktivisering i hverdagen. Tren triks og lydighetsøvelser. Kjøp spill med utfordringer som hun kan løse for å få middag. Generelt vil jeg også skjerme henne mot å bli presset inn i situasjoner der hun føler hun må si fra. Det er ikke alltid mulig, men ikke la fremmede klappe henne, hold avstand til ting eller steder som stresser henne, osv. Hvis hun knurrer er hun for ukomfortabel, og hvis det signalet blir oversett er bitt ofte neste.
    • Har en mittelspitz tispe som har mye stress. Dette spesielt i de to røyteperiodene og under løpetid. Merker dette godt med økende varsling, knurring mot ukjente(hvis de forsøker ta på henne) og slikking av labber. Alt dette begynte etter første løpetid. Vi forsøker å gå lange turer og leke for å stimulere henne, virker noe... Ingen smerter.  Snakket med dyrlegen uten noe særlig gode råd. Har også hatt atferdsanalyse for noen år siden, hvor konklusjonen var mer stimuli og eksponering.   Er det noen med liknende erfaringer? Kan det være hormonelt betinget, eller er det en slags angstlidelse?   
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...