Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva får du opp om du Googler deg selv?

Yodel

Recommended Posts

Tottaly Åff Tåppikk: YODEL: Øvre Fossum Gård, er det den som ligger rett ved Stovnersenteret? da.

*nikker* Men de du ramser opp var der for det meste før "min" tid der. Jan dro når jeg kom inn :P

Hilde er tøff!

Hilde er en yngre (dansk) form av kvinnenavnet Hilda

Hilde er 18 år i dag

Hilde er jo grunder for flere suksessfulle sider som gatemotebloggen Oslo stil og fotodagboksida ...

Hilde er i Bergen!

Hilde er tilbake i Estland

Hilde er i rute til junior-VM

Hilde er Norges kandidat som sjef i FN

Hilde er en stekt fiskepinne !

Hilde er medlem i gruppen Divas of Bellydance

:)

:)

Ha-Ha ;) ! Jeg fikk opp avisartikkel med meg selv på spøkelsesjakt. Overnattet på rettsmuseet i Trondheim;

Sara B, Steine

Kult!

1. Rettvenstre.no, blod om orddelingsfeil hvor jeg har kommentert

*ler* liten skriveleif??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeg har visst en direktørjobb i Statoil, jeg :)

StatoilHydro øker kravene til sine traineekandidater og legger større vekt på muligheter for personlig utvikling, forteller direktør Tone Rognstad (f.v.).

Nå pleier ikke jeg å legge ut hele navnet mitt noe sted, jeg bruker f.eks bare forbokstaven i mellomnavnet mitt, og de eneste relevante søkene jeg får opp da, er på noen underskriftskampanjer jeg har skrevet under på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt navn:

Skattelister, konfirmasjonsting, liste over gravplasser(...),

Navnet minus mellomnavnet:

en artikkel fra da jeg var på ball i 8., noe underskriftsgreier på opprop, stevneresultater hest, hybelkaninsiden min, bloggen til venninna mi, resultater hund, produktomtaler osv.

Har du mellomnavn???

Når jeg googler meg selv med mellomnavn får jeg opp at jeg er på facebook, denne avisartikkelen, en anbefaling jeg la inn på facebook, skattelistene, en anbefaling jeg la inn om i-clicks på canis.no, telefonkatalogen, et par-tre sider på nkk.no/nkku.no, bloggen til oppdretteren til Molly til Flash her inne, og veldig mange sider med søsteren min sitt navn (fotosider).

Tar jeg bort mellomnavnet mitt kommer det litt sider fra nkku.no, tilfeldige hundesider (retrieverklubben og canis, for det meste) og denne artikkelen.

Det er ikke akkurat vanskelig å finne fram til informasjon om meg på nettet, men den informasjonen sier først og fremst at jeg har en hundeinteresse, og det kom jo ikke akkurat som noe sjokk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg kommer det ikke opp no særlig relevant. En underskriftkampanje, skattelistene og telefonkatalogen i forskjellige former. Så jeg er vel så anonoym man kan bli uten om å be om det, telefonnummer og adressen er jobbnummer og slikt. Søker jeg uten mellomnavn kommer ingenting opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp 86 000 resultater på navnet mitt som jeg normalt bruker på internett så det gidder jeg ikke se hva jeg finner om.

på fullt navn får jeg opp 5 resultater:

Vg- klimatest - tok en test tydeligvis ;)

Tsunami-medfølelse

og de 3 resterende er yngve, celius og slike navn innimellom så det er ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt undercover visst.. Dukker bare opp noe om skattelister, og et opprop jeg har underskrevet. Og ellers masse tull som ikke er meg engang.

Før dukket stamtavlen (oops mener familietreet) mitt opp der, men det har tydeligvis blitt fjernet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb-greier, navn og adresse i diverse registre, skatteliste, hundeklubb, agilityresultat, opprop, andres hjemmesider hvor jeg er omtalt, og etter det kommer treff på folk som ikke er meg. Faktisk ikke noe jeg selv har lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...