Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke meldinger har du på mobilen?


Huldra

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar
Satt og leste gjennom meldinger på mobilen, og kom til å tenke på hvor helt meningsløse de måtte virke for utenforstående - når de ble tatt helt ut av sammenhengen. Så, hvilke meldinger har dere på mobilen folkens? Skriv inn melding nr 7 fra innboksen, og nr 3 fra utboksen, og selvsagt må de skrives av ord- og bokstav-rett! Her er dialekt lov! :icon_cry:

(NB! Dette er naturligvis helt frivillig, og de av dere som har høyst personlige meldinger dere ikke vil legge ut, trenger selvsagt ikke å svare. :closedeyes: )

Me go first:

Innboksen: "Det bør jo ikke være det.. Men det er lenge siden jeg begynte med den sekken. Tror det er plast og søppel resten. Vet egentlig ikke hvorfor jeg puttet skinnet oppi. Tenkte ikke på at vi hadde fått det av Iselin. Det lå oppi den kassen med flagget, en bensinkanne og annet rart..."

Utboksen: "D vart så dårlig vær at ho ringt for å si at vi kan avlys hvis vi vil. Hvis it kan vi ri eller vi kan ta en teoritime. Opp t du."

Melding nr 7 i innboksen: Ok. Det var kjekt å høre fra deg. Jeg var i Budapest da jeg fikk meldingen. Er nettopp kommet hjem. Snakkes. Klem:) ( Den var fra tanta mi )

Melding nr 3 fra utboksen: Gratulerer med dagen! B) Håper dere har det bra:D Klem:) ( Den var til min bror )

Ikke så veldig interessant i grunn... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsom tråd!

Melding nr 7 i innboks: "Yeah.. Savnr pelsdyret mitt jeg. Katta mi har vært død i ett år IDAG :-( Man får gi dm mye kos og kjærlighet når man har dm. Yeah..sabla treg hr slv..heh" Fra en kompis.

Melding nr 3 i utboks: "Jo takk, du! =)" Til samme kompis.

Ikke så meget spennende, neeej.. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks: "Kanskje Terje Lindstrøm har sansen for skikkelig korthårede bernere, med tanke på hva slags raser han selv har?"

Og kom på nå at jeg glemte å svare på den, siden jeg ikke visste hva slags raser Terje L. har og skulle sjekke opp det først!

Utboks: "Hehe, tja.. Om du klarer å ordne rom til oss, så må du jo nesten få en belønning for det :icon_cry:"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks: "Kanskje Terje Lindstrøm har sansen for skikkelig korthårede bernere, med tanke på hva slags raser han selv har?"

Og kom på nå at jeg glemte å svare på den, siden jeg ikke visste hva slags raser Terje L. har og skulle sjekke opp det først!

Den var fra meg, i frustrasjon over hvor naken X'en har blitt. Hun har vel like mye pels som buhundene hans, men dekkhårene er nok noe lengre enn det en finner på rottweiler og boston terrier - som han også har.

Om seks uker er NKK Kristiansand, og da dømmer altså nevnte dommer. Jeg får heller bare minne ham på at hun faktisk hadde pels sist vi stilte for ham... :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to telefoner jeg bruker.

Den første, fra nederst:

"Jo, d e sant :) Vi vente fremdeles på dæ"

Fra øverst:

"Iblant ska du bare smil å ta imot komplimente uten spørsmål. kordan går d me sovinga å sånt egentlig?"

Den andre, fra nederst:

"Du bør itj dra før æ kjem inn!"

Fra øverst:

"sovna fra mæ i kveld kjære?"

Utboks fra øverst:

"Det e jo faktisk nesten på grensa t skremmende.."

NEderst:

"Hahhaha, æ stille mæ skeptisk:P æ ska vel itj straffes for at mine forfedre har stilt sæ dumt?:)"

Utboks på den andre fra nederst:

"Du.. ka lovt æ??"

Øverst:

"ingen våken her, så d bli verre.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innboks: "Ok. Går alt bra? Har jobba så my i d siste at æ bekymre mæ for alt og har adrenalin helt ut i hårrota. Skvett kvar gang d pip inn eb melding el ringe.:-P"

Utboks: "Dæm kan kjør dæ t skihytta, e greit føre dit. Men æ tør it å kjør m min tunge bil bortover veien her, da e d ber m en lett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg sånn her jeg sitter, så jeg legger ut på nytt :)

Innboks:

Du har ikke lyst til å ta en kaffe med meg i Lillestrømm da? Sånn nå? :) (fra venninne)

Utboks:

F**n ass. Mista ipoden min i bakken i går! Ønsker meg ny, jeg er desperat! Skjermen knuste, det var bare skikkelig uflaks! Åh!

*kløna* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...