Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange soniser har du møtt i virkeligheten ?

Gjest

Recommended Posts

• Svar 222
  • Created
  • Siste svar
Ja, det må han ha vært! En kråkebolle i et stort springerøre er ikke lett å glemme..! :closedeyes:

Hihi, nei det er uforglemmelig! Må sies at han kanskje ikke er av de mest observante alltid da... :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg glemt av flere her, jeg :P

Huldra (vikingskipet)

What?? Unnskyld, men da må jeg sikkert føye deg til på lista mi også! :yes:

Huldra (som glatt overså meg tilbake :P )

Du overlegne damemenneske :P Du glemte meg, du, men det er kanskje ikke så rart så stressa som du var etter utstillingen på Hamar i fjor... Jeg gikk/sto sammen med Anette, og prøvde å få kontakt flere ganger, men det tror jeg ikke du fikk med deg :P

Jeg har helt sikkert glemt noen, og jeg beklager på forhånd, men jeg ER ei vimse... Pluss denne gullfiskhukommelsen min, da...

Jammen! :P Til mitt forsvar skal det sies at jeg advarte mot dette før Hamar, i en eller kanskje til og med flere tråder. Og hvis du prøvde å få kontakt under selve seansen da Tulla var i ringen, så er det neimen ikke rart om du ikke kom igjennom! :P Sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?? Unnskyld, men da må jeg sikkert føye deg til på lista mi også! :yes:

Jammen! :P Til mitt forsvar skal det sies at jeg advarte mot dette før Hamar, i en eller kanskje til og med flere tråder. Og hvis du prøvde å få kontakt under selve seansen da Tulla var i ringen, så er det neimen ikke rart om du ikke kom igjennom! :P Sorry!

*fnis* Det går helt fint, det var mot slutten av helgen, nærmere bestemt rett før Anette og jeg satte kursen hjemover, du skulle ta ut noe penger i minibanken husker jeg :P Jeg jobbet hele den helgen, så jeg har garantert glemt noen jeg også... Jeg måtte bare *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt:

tonjev

Montmorenja

Heierås

Heidi&Cirka

IW

Anette

Loke

Monica

Aya

2ne

Marianne

ida

Nirm

Kristina

SoppenCamilla

Raksha

tuppetroll

Belgerpia

Miriam

Siri

Margrete

Just me:)

molly

Vilde og Aysha

Gråtass

Marianna&Rikke

Toller

MartineH

LeneG

Turbogutten

Henrikke

Fanny

ThomasS

LBL

goJJo

Jeg tror det var alle. :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg liker egentlig ikke sånne tråder som dette, jeg glemmer alltid noen. Så med gullfiskhukommelse, så får det bare briste eller bære - jeg gidder forresten ikke å gjøre noe særlig forskjell på hvem jeg har møtt og snakket med og hvem jeg har sett. Jeg sier ikke så mye bestandig :P

Anette

Emma

SoppenCamilla

Ida

Ingvild

Marianne

Ane (? litt usikker på nicket, men hun har tolleren Solo)

Staffen

Hundeheidi

Raksha

Gråtass

PsychoLynx

Belgerpia

2ne

Stitch

Eliandrea (Luno er søt han, sjarmøren)

WheatenMali (sett i det minste)

Nowisclee

Loke

Labbis (sett og skravlet litt på msn)

Skovly

Caroline

Yodel (og Yodelmannen)

Elinhe (tror jeg, tollerdame det også)

Fanny

HanneMarit

Toller

vipsen

turnip

Monica

Argon

bcAmira

linn88

Shira&Renate

-Christine-

Cathrine&Killja

Nirm

JeanetteH

Siri

Monab88 (såvidt i hvertfall)

Gullen

Marthe

Espen

abox

Charleen

Linkr (gikk forbi deg på NKK Hamar, men jeg var på jobb som skriver så å stoppe og snakke var det liksom ikke tid til...)

TineTherese

Tatijana (skrev i ringen "din" på NKK Hamar)

Marie&Ellie

Margrete

Pippin&Symra (på en eller annen utstilling, på løpetur mellom ringen og toalettet i en sjelden pause den dagen :P )

Turbogutten

M.J

Vilde og Aysha

Molly

Huldra (som glatt overså meg tilbake :P )

Maria

Cavalita (tror jeg har skrevet i ringen din en gang, men jeg er ikke sikker)

Vibeke (tror jeg hun kaller seg, ikke så aktiv)

SusanneL

HHC

Du overlegne damemenneske :P Du glemte meg, du, men det er kanskje ikke så rart så stressa som du var etter utstillingen på Hamar i fjor... Jeg gikk/sto sammen med Anette, og prøvde å få kontakt flere ganger, men det tror jeg ikke du fikk med deg :P

Jeg har helt sikkert glemt noen, og jeg beklager på forhånd, men jeg ER ei vimse... Pluss denne gullfiskhukommelsen min, da...

:yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg glemt noen?

IW

Anette

Vipsen

Loke

Huldra

-Ingvild-

Monica

Buhundjenta

LiLi

Cavalita

Toya

Maria

Line

2ne

Lill

Jeampi

Marianne

Marthe

Taz

Ida

Silje

WheatenMali

Caroline

Lazita

Kristina

PsychoLynx

SoppenCamilla

JeanetteH

Belgerguri

Monab88

Tuppetroll

SusanneL

Betty

Charlotte

Belgerpia

HHC

Tore

Siri

Calina

Margrete

Yodel

Emma

Jaktlykke

bcAmira

Har sett M.J tror jeg

LouDan

Sett Vilde og Aysha også tror jeg

Only Blondie

Tone S

Showtime

Marianne og Rikke

SD

Poter

MartineH

Kite

Debbie

KjerstiS

Turbogutten

Hanne92

Bambi

Taran

Karine

*Mokken*

Fanny

StineogAce

Birte

Silje_M_H

Lene

Bambii88

Tine og Kip

Deco

Maren

Carma

Gullen

Jaru

-Christine-

LBL

Lars (til Marit)

TonjeogJeppe

Julenissen - jeg er også heldig tenk :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:yes:

Forgive me! Jeg var veldig usikker på om jeg faktisk hadde møtt deg, eller om jeg bare hadde drømt det, men når var det? :P :P Det er også her jeg bare minner om at jeg har knasket piller store deler av sommeren og høsten i fjor så mye av det som skjedde fra slutten av april til november-ish i fjor er bortevekke fra hukommelsen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg glemt noen?

IW

Anette

Vipsen

Loke

Huldra

-Ingvild-

Monica

Buhundjenta

LiLi

Cavalita

Toya

Maria

Line

2ne

Lill

Jeampi

Marianne

Marthe

Taz

Ida

Silje

WheatenMali

Caroline

Lazita

Kristina

PsychoLynx

SoppenCamilla

JeanetteH

Belgerguri

Monab88

Tuppetroll

SusanneL

Betty

Charlotte

Belgerpia

HHC

Tore

Siri

Calina

Margrete

Yodel

Emma

Jaktlykke

bcAmira

Har sett M.J tror jeg

LouDan

Sett Vilde og Aysha også tror jeg

Only Blondie

Tone S

Showtime

Marianne og Rikke

SD

Poter

MartineH

Kite

Debbie

KjerstiS

Turbogutten

Hanne92

Bambi

Taran

Karine

*Mokken*

Fanny

StineogAce

Birte

Silje_M_H

Lene

Bambii88

Tine og Kip

Deco

Maren

Carma

Gullen

Jaru

-Christine-

LBL

Lars (til Marit)

TonjeogJeppe

Julenissen - jeg er også heldig tenk :yes:

japp... glemma meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
JeanetteH (Har jeg iallefall sett flere ganger.)

Jeg har sett deg lere ganger også. Men av en eller annen grunn så driver jeg enten å stresser fra A-B eller du ser ut som du styrer litt. Eller du er akkurat inni ringen med dyrene dine :P

...jeg er somoftest ikke snakkbar rett før det nærmere seg at jeg skal inn i ringen. Da er det fokus (neida, har ikke konkurranse instinkt overhode *ler*

Da får jeg vel prøve meg også, men altså jeg er elendig til slike ting som dette. Jeg husker aldri navn, ender dårligere på å huske nick, men veldig god på ansikter. Desverre har jeg ikke noe bilde av alle :rolleyes:

• Yngvil
  • Belgerpia
  • 2ne
  • Siri
  • Marianne
  • Anette
  • Loke
  • Miriam
  • Ida (mener du var med på den ene turen på Skullerud jeg deltok på?)
  • Gråtass
  • Emma
  • Nirm
  • Andreas (med Amy)
  • Labbis
  • Fanny
  • Thomas
  • henrikke
  • IW
  • Caroline
  • Charlotte
  • Montmorenja
  • SOPPENCAMILLA
  • toya
  • Lill
  • SusanneL
  • Belgerguri
  • Cathrine&Kilja
  • Margrete
  • LBL
  • Grog/grok (hvordan i svarte skrives det igjen?)
  • ??? (møtte en på Bø rett før jeg skulle inn i ringen men har enda ikke koblet hvem det var :yes: Mulig en her med DSG)
  • Turbogutten (tror jeg var nicket?)

...også stod jeg sammen med Siri og JeanetteH på utstilling, uten at jeg sa så mye.

æ'kke lett å komme til ordet

*ler* noe sier meg at du ikke er den første som har komentert dette..

Det var dem jeg kom på nicket til i farten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt:

Glemte Tine Therese. (møtte henne og meg på OHS om jeg ikke husker feil)

Og Maria: ja glemte deg. Men tenkte at jeg har vel egentlig aldri snakket med deg, bare ledd av deg :yes: Og når jeg tenker meg om nå, så har jeg vel sagt hei til deg en gang jeg gikk med Bocca på Bussterminalen (etter vi avklarte hvem som var hvem av deg og silje :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfht. Jeg prøvde å få Yodelmannen til å registrere seg som Yodelmannen, jeg... Men neeeida. Han skulle ha et helt anonymt nick han <_<

hehehe, så Lars sku kalt seg Psychomannen han da eller? :D

Jeg har ikke møtt en eneste doggis i det hele tatt :D

åhå! finne deg engang og kaste seg over :D

Hmm, da mangler vi bare svar fra Kotox. Men det kan umulig være spesielt vanskelig: bikkjene mine må ha lagd et sabla inntrykk - de er ikke så enkle å glemme! :closedeyes:

:

Jeg tror kanskje jeg stod med Falco når vi møtte deg på søndag... Og Ole så på tepper eller noe sånn. Mener å huske litt nå.

*snip liste*

Du har også møtt Lars da :D PÅ Bjerke i fjor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Skal vi se:

2ne

Belgerpia

Montmorenja

Tuppetroll

MartineH

IW

charlotte

Miriam

SOPPENCAMILLA

toya

lill

Vipsen

...også stod jeg sammen med Siri og JeanetteH på utstilling, uten at jeg sa så mye.

æ'kke lett å komme til ordet

...også gikk jeg sammen med 2ne i Hamar, da Marit-Psycho gauka fra tribunen

...også har jeg sett Emma på utstilling og trent i samme hall som Zoey.

:D Hallo damen! Du har da truffet meg også *ler*

Også pirke litt på JeanetteH...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...