Gå til innhold
Hundesonen.no

Finnmarksløpet 2009


Heidihj

Recommended Posts

Gratulerer til Inger-Marie Haaland for en utrolig førsteplass og NM-tittel! Velfortjent! Første kvinne som vinner løpet, og i tillegg var hun førstegangskjører i Finnmarksløpet! FANTASTISK!

Gratulerer også 2. plassen Kjell Brennodden, 3. plassen Trond Ørslien, 4. plassen Roger Dahl og 5. plassen Nina Skramstad!

Løpet i år har vært utrolig spennende å følge med på! Jeg har sittet å fulgt med på det jeg kan, og det har vært kjempe morro selv om jeg ikke fikk vært oppe i nord.

Det faktumet at nrk har dekka løpet i år er jo kjempebra. Hundekjøringssporten fortjener mer oppmerksomhet fra media!

Løpet er fremdeles ikke over, og det blir spennende å se hvordan det går med resten!

Vår mann Bjørnar Andersen som er eneste nordmannen i Iditarod i år er dessverre ute av løpet etter en ulykke. Utrolig dumt, men han gjorde en flott innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Haaland!

Vår mann Bjørnar Andersen som er eneste nordmannen i Iditarod i år er dessverre ute av løpet etter en ulykke. Utrolig dumt, men han gjorde en flott innsats!

Tilleggsinfo: Han var den som kjørte raskeste av alle, selv med alle pausene sine. Han ble hengende etter sleden etter å ha falt av og har mest sannsynlig skadet nyrene sine. Så han fikk ikke kjøre mer og er nå lagt inn på ett sykehus for videre undersøkelse. Utrolig dumt, han kunne ha greid en god plassering. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig spennende å være med å jobbe på sjekkpunktet i Neiden under 1000 km. Har aldri sett hundeløp i virkeligheten, så det var masse å lære!

Jeg merket meg tidlig Inger-Marie Haaland mens jeg satt ved et depo-område rett ved siden av spannet hennes i Neiden. Hun var effektiv, men brukte allikevel god tid til å stelle å små-prate med hver enkel hund i spannet. Jeg heiet på henne!! :ermm: Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig spennende å være med å jobbe på sjekkpunktet i Neiden under 1000 km. Har aldri sett hundeløp i virkeligheten, så det var masse å lære!

Jeg merket meg tidlig Inger-Marie Haaland mens jeg satt ved et depo-område rett ved siden av spannet hennes i Neiden. Hun var effektiv, men brukte allikevel god tid til å stelle å små-prate med hver enkel hund i spannet. Jeg heiet på henne! :D Hurra!

Så morsomt! Gleder meg til jeg skal jobbe på sjekkpunkt neste år! :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...