Gå til innhold
Hundesonen.no

Telefonselgere


ipadda

Recommended Posts

Kirkens nødhjelp har ringt meg på mobilen min 3 ganger denne uken. Jeg har sagt jeg ikke er interessert, at jeg ikke ønsker å støtte blabla på en fin måte. Jeg har til og med forklart at jeg er student å ikke har RÅD til å hjelpe noen.

Nå ringte de igjen, idag.. da de spurte om jeg ville støtte blabla så utbrøt jeg "jeg har sagt, 3 ganger denne uken at jeg ikke har mulighet for å støtte, når skal dere ta hintet?" .... "ååh, har vi ringt deg før :rolleyes: " "EH JA- 3 ganger denne uken, utallige ganger før!"

Ok- men da ringer vi deg opp igjen senere...

"Ehm, det er ikke nødvendig, for jeg har gitt mitt svar til dere 3 ganger denne uken!!"

Nå 3 timer etterpå fikk jeg blomsterpotte meg telefon fra dem igjen!!

Så- Er det noen andre her som har erfaringer med frekke telefonselgere, noe morsomt? eller triks for å få dem til å slutte å ringe. Jeg er nemlig dritt fuckings lei av tlf-selgere nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de ringer meg stadig vekk.

Tror problemet mitt er at jeg er så fordømt høflig med dem... Det bør man ikke være fordi da tror de nok at de kan lure deg.. så gir de seg ALDRI..

Hos meg ringer faktisk Den norske sjømannskirke hele tiden.. og Bokklubben Nye Bøker eller hva den heter (ringte meg sist i morges9. Sistnevnte fordi DUMME meg sa at jeg kanskje ville bli medlem etter at jeg er ferdig å studere. Nå ringer de meg hele tiden.. Tror de jeg skal droppe ut eller?

Gah..

Vurderer å registrere meg mot.

Tips har jeg ikke.. Min samboer pleier å skjelle dem ut, men ser ikke helt poenget i det heller.. Er sikkert ikke sånn at de ELSKER å være telefonselgere, men de må jo ha en jobb liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere å reservere dere mot telefonsalg her:

Brønnøysundregisteret