Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff trøndelag?

LiLi

Recommended Posts

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar
Det hørtes utrolig bra ut! :D og om det trengs så kan pappa sikkert kjøre om det trengs :wink: men skal vi ha med bur? eller trenger vi ikke det? :)

Kommer vel an på om vi skal leie hytta eller ikke =)

Men sitter å tenker litt her nå, og tror kanskje det blir litt stress å leie hytta bare for en natt? Vi må jo liksom vaske etter oss og sånn også. Men vet ikke jeg.. Vet jo ikke om man får ha med hunder dit en gang. Vi får tenke litt på det. Spørs hvor mange som er interessert også. Må jo ha noen hvis det ikke skal bli for dyrt. Og hvis vi ikke skal sove over kommer vi oss dit uten minibuss. Mamma og Cavalita kjører, og kanskje pappan til Monika. Så da får vi bare finne ut hva vi skal. Hvis vi ikke sover der, kan vi jo allikevel ha med grill eller tenne bål og spise mat da :D Hvis vi bare har på varme klær, så går det sikkert bra. Vi kunne jo eventuelt tatt et treff med overnatting senere, når vi har litt mer tid til planlegging? I forbindelse med ferie kanskje? Bare noen forslag.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

det syntes jeg hørtes greit ut...Med overnatting nå så blir det så mye off...

også kanskje noen hunder absolutt ikke går sammens...innehunder...blir nesten umulig å holde de fra hverandre innendørs i em liten(?) hytte..menmen...Håper det blir tur uten overnatting..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Ja...., syns det ble "litt" stille nå..Angående treffet...

Når blir det? Blir det?

Det virka som om alle bare hadde glemt det..

Det er veldig greit å finne ut når vi skal arrangere treff, på god tid, så alle har mulighet til å planlegge litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med lørdag 5. november, der hvor Christina snakket om - vi leier ikke hytta og heller ikke minibuss, men de som kjører bør få veibeskrivelse, og vi må avtale et tidspunkt og se litt på når tog går og sånn, for de som skal ta det - og hvem som trenger skyss fra togstasjonen til turområdet.

Jeg foreslår at vi tenner bål eller tar med engangsgrill og griller (med Tinka bundet fast i et tre på god avstand fra maten).

Når det gjelder tog så har jeg søkt litt her. Det går et tog sørfra som er på Levanger klokka fem over halv ett. Det går f.eks. halv ni fra Støren og ti over elleve fra Trondheim sentralstasjon. Ellers så er det et tog som går ti over ni fra Trondheim sentralstasjon som er på Levanger fem over halv elleve - men om Ina skal ta tog så må hun da ta toget halv sju fra Støren og sitte to timer på sentralstasjonen og vente. Og det er jo litt dårlig gjort fra vår side i så fall, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med lørdag 5. november, der hvor Christina snakket om - vi leier ikke hytta og heller ikke minibuss, men de som kjører bør få veibeskrivelse, og vi må avtale et tidspunkt og se litt på når tog går og sånn, for de som skal ta det - og hvem som trenger skyss fra togstasjonen til turområdet.

Jeg foreslår at vi tenner bål eller tar med engangsgrill og griller (med Tinka bundet fast i et tre på god avstand fra maten).

Når det gjelder tog så har jeg søkt litt her. Det går et tog sørfra som er på Levanger klokka fem over halv ett. Det går f.eks. halv ni fra Støren og ti over elleve fra Trondheim sentralstasjon. Ellers så er det et tog som går ti over ni fra Trondheim sentralstasjon som er på Levanger fem over halv elleve - men om Ina skal ta tog så må hun da ta toget halv sju fra Støren og sitte to timer på sentralstasjonen og vente. Og det er jo litt dårlig gjort fra vår side i så fall, hehe.

Hørtes bra ut for meg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...., syns det ble "litt" stille nå..Angående treffet...

Når blir det? Blir det?

Det virka som om alle bare hadde glemt det..

Det er veldig greit å finne ut når vi skal arrangere treff, på god tid, så alle har mulighet til å planlegge litt.

Hvis du ser litt over, så ser du at jeg skrev at de som vil være med må sende meg mail :)

Det blir treff lørdag den 5. november i Torsbustaden! De som tar tog må hoppe av på Skogn! Mamma kjører oss opp dit, regner med at det ikke blir så fryktelig mange, så vi rekker det vel på max 2 turer. Vi må finne ut om vi skal lage bål eller ha med engangsgrill! Det blir i alle fall grilling :) Ta gjerne å send meg en mail igjen dere som skal være med! Så finner vi ut av tidspunkt og sånn sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Min mening er at vi kan ha ett treff i januar/februar. Så blir det orndtlig planlagt. Så alle kan fixe pass av unger foreksempel...Og sånne ting. Så er det sikkert flere som blir med hvis vi utsetter det..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne blitt med på et treff med bare oss tre jeg, men om det blir litt for mye stress til deg ingvild så kan vi jo vente til vi blir flere da. :D

Hadde vært fint å fått til et treff iallefall, Lucas trenger litt sosialisering :wink:

EDIT: Virka som det var endel som skulle til orkanger på utstilling, da kan jo vi som skal dit treffes der da? Skal i allefall prøve å se om jeg får til å dra nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...