Gå til innhold
Hundesonen.no

LP på Sviland 01.03.09


Carina

Recommended Posts

Jeg og Cane kasta oss ut i lydighetsringen og det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd, siden jeg bestemte meg nå på fredag for å melde meg på og vi ikke hadde inne alle øvelsene fra før. :)

Dommer var Bjørn Ivar Svendsen, og vi endte på 176 poeng, altså 1. premie og opprykk.

I tillegg vant vi klasse 1 (6 deltagere) og fikk et sånn et sølvmerke. :)

Delpoeng og sånt ligger i bloggen hvis noen vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Flinke dere er! :)

Tenkte på deg før jeg gikk inn i ringen. :)

Gratulerer :) Alltid glad for belgere som trår til i lpringen!

Ja, vi må jo vise dem litt frem disse flinke belgerne våre. :)

Tusen takk for gratulasjoner. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :P Håper dette ga mersmak og at dere vil stille mer fremover!

Mjaaa, skeptisk! :) Var litt sånn antiklimaks når det plutselig var over før jeg hadde startet nesten. Er vant til bruksen der man holder på en hel dag liksom. *ler*

Men, kjekt å ha med seg det og liksom, så kan godt hende vi starter et par ganger til, men jeg har liksom ikke interesse nok til å trene sånn supermasse LP. Liker bruksen aller best. :)

Gratulerer! Super debut det der.. ;)

Helt greit til at vi ikke trente til det liksom. :) Vi fløt egentlig på at han kunne deler av noen av øvelsene, samt de han har fra før fra bruksen. :)

Takker og bukker for grattiser! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempe fin debut :)

men jeg har liksom ikke interesse nok til å trene sånn supermasse LP. Liker bruksen aller best. :)

Sånn er det med meg også, jeg synes det er gøy i perioder å trene LP, men har egentlig ikke så stor interesse av det. Jeg synes det er gøyest å trene rundering/feltsøk og agility. Men i bruks konkuransser er det jo også en god del lydighet, så jeg må vel prøve å hjernevaske meg selv hvis vi skal kunne konkurrere i bruks etterhvert...

Det blir liksom å trene lydighet fordi jeg burde/må ikke fordi det er så vannvittig gøy <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempe fin debut :)

Sånn er det med meg også, jeg synes det er gøy i perioder å trene LP, men har egentlig ikke så stor interesse av det. Jeg synes det er gøyest å trene rundering/feltsøk og agility. Men i bruks konkuransser er det jo også en god del lydighet, så jeg må vel prøve å hjernevaske meg selv hvis vi skal kunne konkurrere i bruks etterhvert...

Det blir liksom å trene lydighet fordi jeg burde/må ikke fordi det er så vannvittig gøy <_<

Takker!

Haha, lydigheten har alltid gått i rykk og napp her i heimen. Husker to uker før debuten i D når vi nesten ikke hadde noenting inne, det ble skippertak de luxe. :) Skogsøvelsene derimot er kjempekjekke ja, blir lett til at de prioriteres, iallefall så lenge det er lyst ute når det er trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...