edlitam Skrevet 26. Februar 2009 Rapporter Skrevet 26. Februar 2009 Jeg sitter da i Ullern Ungdomsråd som er ett råd med 10 ungdommer fra bydelen. Vi jobber for og med ungdom. I forbindelse med arbeidet vi gjør har vi lyst til å lage gensere med logo. Eneste problemeet er at ingen i rådet er noe flinke til å tegne eller noe i den dur. Derfor lurte jeg på om det er noen flinke doggiser der ute som kunne tenke seg å prøve å lage en trykkbar logo. den vi har nå er nok laget i paint for x antall år siden, og er ikke mulig å gjøre noe som helst med. "maskoten" til ullern bydel kan ses http://www.bydel-ullern.oslo.kommune.no/ca...categoryID=3718 her på venstre side. Må ikke ha noe som helst med denne å gjøre bare start kanskje. Vi er åpen for alt av forslag. Må være litt tydelig og oversiktelig og ha med Ullern Ungdomsråd ett sted i logoen. Noen som vil prøve seg?
TollerRetriver Skrevet 26. Februar 2009 Rapporter Skrevet 26. Februar 2009 Jeg kan godt prøve, men jeg er på ferie akkuratt nå. Kommer hjem på søndag, så jeg kan sende deg en skisse på mandag kveld. Kan du vente så lenge eller trenger du den med en gang?
edlitam Skrevet 28. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2009 Det er ikke noe hastesak det hadde vært veldig hyggelig hvis du gadd, takk
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar