Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmelding til hundeklubb via NKK


LeneG

Recommended Posts

Jeg kan ikke huske å ha fått noen bekreftelse, men du kan se oversikt over dine medlemskap på "Din side" hos nkk.no for å dobbeltsjekke at alt er i orden.

Visste ikke at jeg hadde "min side" engang jeg :icon_redface:

Fant ikke noe under medlemskap der. Kan det ta litt tid før det blir registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg skjedde det øyeblikkelig. Jeg meldte meg ut av en klubb og inn i en annen, betalte det jeg skulle (visa - rett på siden der) og vips sto det riktig under mine medlemsskap også...

Og så gikk det en liten stund før jeg fikk noe sånn "velkommen"-greier fra klubben. Men om klubber sender ut slikt er nok høyst varierende, da. De fleste gjør nok ikke det, tror jeg.

Så i ditt tilfelle ville jeg nok ha sjekket med banken om pengene har blitt trukket, og hvis ikke ville jeg forsøkt å gjøre det igjen.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg skjedde det øyeblikkelig. Jeg meldte meg ut av en klubb og inn i en annen, betalte det jeg skulle (visa - rett på siden der) og vips sto det riktig under mine medlemsskap også...

Og så gikk det en liten stund før jeg fikk noe sånn "velkommen"-greier fra klubben. Men om klubber sender ut slikt er nok høyst varierende, da. De fleste gjør nok ikke det, tror jeg.

Så i ditt tilfelle ville jeg nok ha sjekket med banken om pengene har blitt trukket, og hvis ikke ville jeg forsøkt å gjøre det igjen.

Susanne

Det står på kontoen min at det er trukket 390kr til NKK. Fremdeles ikke noe på mine klubbmedlemsskap.

Får sende melding til NKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lurt å ta kontakt med NKK om du fremdeles ikke har noen klubboppføringer på "Min side" ja. Hos meg har dette kommet opp umiddelbart.

Lykke til!

Du må jo registrere deg med brukernavn og passord sjøl for å få "min side" hos NKK. Det skjer ikkje automatisk. (gjorde ikkje det med meg i vertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo registrere deg med brukernavn og passord sjøl for å få "min side" hos NKK. Det skjer ikkje automatisk. (gjorde ikkje det med meg i vertfall)

Men sa hun ikke at hun hadde sjekket der? Altså at hun har tilgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sa hun ikke at hun hadde sjekket der? Altså at hun har tilgang?

Nei ho gjorde ikkje det. Ho skreiv at ho meldte seg inn på NKK sine sider og har ikkje fått bekreftelse pr mail på dette... Ho visste ikkje at ho hadde " min side" der. (og då har ho vel ikkje registrert seg vel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ho gjorde ikkje det. Ho skreiv at ho meldte seg inn på NKK sine sider og har ikkje fått bekreftelse pr mail på dette... Ho visste ikkje at ho hadde " min side" der. (og då har ho vel ikkje registrert seg vel)

Jeg har registrert meg der :D Visste det bare ikke med en gang.

Når jeg skulle registrere meg kom det opp "brukernavn eksisterer allerede" så da prøvde jeg med mitt brukernavn og passord og kom inn på "min side" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har registrert meg der :D Visste det bare ikke med en gang.

Når jeg skulle registrere meg kom det opp "brukernavn eksisterer allerede" så da prøvde jeg med mitt brukernavn og passord og kom inn på "min side" :D

Hehe, jammen det er jo bra at du fant ut det da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...