Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim i slutten av juni

Hampus

Recommended Posts

Guest Dratini
Skrevet
Jeg lurer også på om hva for slags overnattingsmuligheter det er i nærheten der. Noen lokale som har tips? :)

Spørs på hvor mange dere er :D

Skrevet
Spørs på hvor mange dere er :)

hehe - Enn så lenge er vi 6 stk, med mulighet for at vi blir flere :D

Skrevet

Overnatting

http://rlb.no/overnatting/kommune/1714

* Rica Hell Hotell, Hell

* Quality Airport Hotel Værnes, Stjørdal

* Hembre Gård, Hegra

* Vinge Camping, Skatval

* Hognes Gård og Camping, Stjørdal

* Ertsgaard Camping, Stjørdal

* Velvang Camping, Skatval

* Midtkil Camping, Hegra

* Sona Camping, Hegra

* Torpet Camping, Hegra

* Flora Camping, Flornes

Noen av de som kom opp da jeg søkte på overnatting Stjørdal..

Skrevet
For all del - jeg skjønner det! Men da er jeg enig med Stine som mener det burde skifte navn til NKK Trøndelag (noe det kanskje har gjort?). Jeg er vant til å kjøre langt (kjører ofte til Selbu for hunde-ting), og det er jo enda lengre enn til Stjørdal. Støren er jo egentlig lengre unna enn Trondheim, så vi hadde ikke trengt å ha det der heller. Beregner ca like lang tid til Støren som til Stjørdal, litt avhengig av hvor det er på de forskjellige stedene selvsagt.

Egentlig har jeg ingen sure miner (i alle fall ikke om det viser seg jeg skal stille hund), men hadde jeg skullet gå agility, hadde det vært i orden for min del å fremdeles hatt det på Saupstad. Kjøre må jeg uansett, og siden man kan få pirke på småting hvis man vil, så ville jeg ha pirket på at de flyttet det SÅ langt bort. Aller helst kunne de hatt NKK Trøndelag i hagen min! :)

Det stemmer jeg og for!

Skrevet
Om du går inn på dommeroversikten så står det NKK Trøndelag. Jeg synes at de skal endre det på den første oversikten også (og ikke bare i pdf-dokumentet), men NKK Trondheim er vel ett "godt innarbeidet navn"?

Og NKK Trondheim arrangert på Stjørdal'n er vel like confusing som Trondheim Lufthavn Værnes? Eller Oslo Lufthavn Gardermoen?

Men så har jeg vel tydeligvis ikke vært inn på pdf-filen jeg da. NKK Trondheim har jo ikke alltid bare arrangert på Stjørdal, men i de siste årene vært rundt i Trøndelag. Og skal det fortsette sånn at det blir arrangert forskjellige steder i trøndelag, og at de ikke finner en fast plass i Trondheim så bør de skifte navn - noe de visstnok har gjort :) (Trondheim Lufthavn Værnes derimot er ikke blitt flyttet rundt)

Skrevet
Det stemmer jeg og for!

Haha, tviler ikke! :)

Dato: 27.-28. juni.

Tog: Ja, går ikke toget til Trondheim (som kommer nordfra) gjennom Stjørdal?? Eller i alle fall forbi Værnes på et vis?

Guest Dratini
Skrevet
hehe - Enn så lenge er vi 6 stk, med mulighet for at vi blir flere :D

Det ble litt mange :)

(Trondheim Lufthavn Værnes derimot er ikke blitt flyttet rundt)

Det håper jeg da virkelig ikke at den gjør :D

Skrevet

Om du hopper av toget på stjørdal så er det ca 15-20 minutter å gå til 'travbanen' ( området var travbane før de la dit en stor fotballbane ). Du går opp gjennom sentrum ( ikke så stort.. ) via Ole Vigs gate. Ved en U-skole tar du til venstre og følger veien gjennom sandskogan. Svisj og du er på travbanen.

For overnatting bør du derimot ha transport om du ikke kan bo i sentrum. Uheldigvis er jeg bortreist, hvis ikke hadde det vært plass til mange her! :icon_redface:

Skrevet
Om du hopper av toget på stjørdal så er det ca 15-20 minutter å gå til 'travbanen' ( området var travbane før de la dit en stor fotballbane ). Du går opp gjennom sentrum ( ikke så stort.. ) via Ole Vigs gate. Ved en U-skole tar du til venstre og følger veien gjennom sandskogan. Svisj og du er på travbanen.

For overnatting bør du derimot ha transport om du ikke kan bo i sentrum. Uheldigvis er jeg bortreist, hvis ikke hadde det vært plass til mange her! :icon_redface:

Æsj, kanskje jeg må spare opp penger til taxi også da <_<

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...