Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim i slutten av juni


Hampus

Recommended Posts

Overnatting

http://rlb.no/overnatting/kommune/1714

* Rica Hell Hotell, Hell

* Quality Airport Hotel Værnes, Stjørdal

* Hembre Gård, Hegra

* Vinge Camping, Skatval

* Hognes Gård og Camping, Stjørdal

* Ertsgaard Camping, Stjørdal

* Velvang Camping, Skatval

* Midtkil Camping, Hegra

* Sona Camping, Hegra

* Torpet Camping, Hegra

* Flora Camping, Flornes

Noen av de som kom opp da jeg søkte på overnatting Stjørdal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del - jeg skjønner det! Men da er jeg enig med Stine som mener det burde skifte navn til NKK Trøndelag (noe det kanskje har gjort?). Jeg er vant til å kjøre langt (kjører ofte til Selbu for hunde-ting), og det er jo enda lengre enn til Stjørdal. Støren er jo egentlig lengre unna enn Trondheim, så vi hadde ikke trengt å ha det der heller. Beregner ca like lang tid til Støren som til Stjørdal, litt avhengig av hvor det er på de forskjellige stedene selvsagt.

Egentlig har jeg ingen sure miner (i alle fall ikke om det viser seg jeg skal stille hund), men hadde jeg skullet gå agility, hadde det vært i orden for min del å fremdeles hatt det på Saupstad. Kjøre må jeg uansett, og siden man kan få pirke på småting hvis man vil, så ville jeg ha pirket på at de flyttet det SÅ langt bort. Aller helst kunne de hatt NKK Trøndelag i hagen min! :)

Det stemmer jeg og for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på dommeroversikten så står det NKK Trøndelag. Jeg synes at de skal endre det på den første oversikten også (og ikke bare i pdf-dokumentet), men NKK Trondheim er vel ett "godt innarbeidet navn"?

Og NKK Trondheim arrangert på Stjørdal'n er vel like confusing som Trondheim Lufthavn Værnes? Eller Oslo Lufthavn Gardermoen?

Men så har jeg vel tydeligvis ikke vært inn på pdf-filen jeg da. NKK Trondheim har jo ikke alltid bare arrangert på Stjørdal, men i de siste årene vært rundt i Trøndelag. Og skal det fortsette sånn at det blir arrangert forskjellige steder i trøndelag, og at de ikke finner en fast plass i Trondheim så bør de skifte navn - noe de visstnok har gjort :) (Trondheim Lufthavn Værnes derimot er ikke blitt flyttet rundt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
hehe - Enn så lenge er vi 6 stk, med mulighet for at vi blir flere :D

Det ble litt mange :)

(Trondheim Lufthavn Værnes derimot er ikke blitt flyttet rundt)

Det håper jeg da virkelig ikke at den gjør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hopper av toget på stjørdal så er det ca 15-20 minutter å gå til 'travbanen' ( området var travbane før de la dit en stor fotballbane ). Du går opp gjennom sentrum ( ikke så stort.. ) via Ole Vigs gate. Ved en U-skole tar du til venstre og følger veien gjennom sandskogan. Svisj og du er på travbanen.

For overnatting bør du derimot ha transport om du ikke kan bo i sentrum. Uheldigvis er jeg bortreist, hvis ikke hadde det vært plass til mange her! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hopper av toget på stjørdal så er det ca 15-20 minutter å gå til 'travbanen' ( området var travbane før de la dit en stor fotballbane ). Du går opp gjennom sentrum ( ikke så stort.. ) via Ole Vigs gate. Ved en U-skole tar du til venstre og følger veien gjennom sandskogan. Svisj og du er på travbanen.

For overnatting bør du derimot ha transport om du ikke kan bo i sentrum. Uheldigvis er jeg bortreist, hvis ikke hadde det vært plass til mange her! :icon_redface:

Æsj, kanskje jeg må spare opp penger til taxi også da <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
    • Men du sier ikke når dere legger dere, man kan ikke forvente at en liten valp skal sove 8t i strekk, det tar som regel litt tid.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...