Gå til innhold
Hundesonen.no

Barbermaskin til liten hund


Wulfi

Recommended Posts

Jeg må kjøpe ny maskin til Prada, men er i tvil om hva/hvor jeg skal kjøpe. Har til nå brukt Bella Ermila, og har vært fornøyd med den siden den er så liten, men nå virker den ikkel enger.

Noen som har erfaringer fra klippemaskiner til små hunder? Tips/linker som kan være verd en titt?

Maskinen skal brukes i ansiktet, og på halsen på en CCPP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema selger billige nette maskiner. Leste inne på CC forumet at en var fornøyd med den derifra i alle fall.. Koster ca 200 kroner.. Nå vet jeg ikke om den var prøvd til puff da.. men 200 kroner er i alle fall ikke mye penger å kaste bort om den skal vise seg å ikke funke.

Ellers er jo oster veldig bra da, men svindyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med min Andis 2 speed, men så bruker jeg den til "alt", ikke bare ansiktet og halsen. Min erfaring er at Andis er lettere og mer håndterbare enn Oster i samme størrelse, men jeg har også en liten Oster finisher som jeg bruker til "touch ups" i ansikt og på poter. Oster finisher tilsvarer Andis "snute og labb" maskinen som selges på Dogstuff og jeg vet den brukes på nakenhunder.

Det går ann å sende en mail til Dogstuf å høre hva som er best til din rase, de har utrolig god peil på pelsstell. Det kan også hende de har brukte maskiner som er reparert og selges til en billigere pris.

En annen aktør på markedet er Erik Andersen, som har et stort utvalg av Oster maskiner (billigere enn smaafe mener jeg..), han sender prisliste og vareutvalg på mail, han har ikke nettside ennå.

Han kan kontaktes på: eran3@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...