Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Harstad 18-19 April

Gjest

Recommended Posts

Guest Dratini
Juniorklasse tispe: O-Bra-Tali`s Nanna.

Åpen klasse tispe: Robenhof`s Champagne.

Takker og bukker. Synd at ikke Skoddevikas Blonde Balder stillte, han står for championatet og jeg vet at dommeren liker store blonde hannhunder :blink:

Edit: Fant nå ut at junior-tispa fikk cert og bir i sin debut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Arghhhh! Labradorresultatene er inne:

Skogviks Aylar/Armani eller Breeze kom foran mamman til Luna som ble 2BTK... Res cacib og inget cert denne gang :lol: Så nært så nært!

Bestemor til Luna ble BIR veteran og halvsøstra fikk CK :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes i grunnen at jeg fikk den største premien jeg kunne fått.

Å få tilbake den glade hunden som er fornøyd i ringen og på bordet, som fokuserer på meg og godisene jeg har med i stede for på skumlingene som er der for å tafse på han, det var en god følelse.

Så får vi se da om vi fortsetter å stille han ut.

Får vel prøve oss på stort CERT på NKK Trondheim for å få championatet, og videre stille han ut i Sverige og Danmark i august forutsatt at han fortsatt trives med det.

... storcert på Hunderfossen også... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen!

Ja, det ble ikke så ille lang tur hjem med slike resultater :lol: Vi hadde med 5 av de 50 påmeldte hundene og fikk følgende resultater på disse:

GB Ch Int Nord Uch NV-06'08 KBHV'06 AmsW'06 NordV-08 SV-09 Edglonian The Real McCoy:

1 kval 1 konk CK 1 BHK BIR, BIR-veteran, 4 BIG og Beste veteran søndag.

GB Ch Nord Uch Japaro By Design (som jeg handlet for dagen):

2 BHK Cacib og Int Uch på dagen.

Sheldon Smart Design (9 mnd. gammel sønn av ovennevnte):

1 kval 1 konk CK

Mellsjøhøgda's Vision Of Trust (for dagen nyavrøytet på rekordtid):

1 kval

Nord Uch NordV-08 SV-09 Andvaka Solaris (for dagen bortlånt til Finn Helge da jeg skulle prioritere Villa):

1 kval 1 konk CK 1 BTK Cacib BIM

En av våre argeste konkurrenter, årets sheltie i Sverige 2008, Ch Lundecock's Hoity Toity var også der og hun ble 2 BTK, så dét var for meg en av helgens høydepunkter :icon_confused: Også utrolig gøy å få vise Cody til sitt siste Cacib!

Har et par bilder jeg kan dele litt senere, men jeg kom hjem rundt halv åtte og har bare rukket butikk og middag, så det får nok vente litt.

:wub:

Caroline, jeg som trodde dere fikk bir på sheltie, jaja :lol:

Haha, fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... storcert på Hunderfossen også... ;-)

Men den utstillinga ligger så uhøvelig til.

Langt å kjøre og upraktisk og fly.

Og når jeg først skal langt av gårde, foretrekker jeg utstilling der jeg kan få vist gårdisen også.

For det koster jo en del å reise fra Tromsø til Hunderfossen.

Men skulle gjerne ha vært der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...