Gå til innhold
Hundesonen.no

Mona og Siri, lørdag i snøen

Mirai

Recommended Posts

Skrevet
*hoho* Morsomme bilder! Mona er så fin! (fine begge to altså, men Mona er en kuling :D )

Tusen takk :D

:D

Jeg og synes Mona(hunden) er skikkelig kul! Har du tenkt å stille henne noe mer på utstilling?

Skrevet

Flotte bilder av nydelige hunder!De kler hverandre,merkelig nok.Det ser liksom ikke rart ut med rase forskjellene...

Ser ut som de trives med hverandre ja!

Skrevet

Takk folkens :D

Jeg og synes Mona(hunden) er skikkelig kul! Har du tenkt å stille henne noe mer på utstilling?

Pfff, vet ikke... bevegelsen drar så ned! Kanskje hvis noen stilte for meg, jeg dør jo i ringen.. :closedeyes:

Og du påstår at de to er venner? :D

Herlige bilder!

Ja, hehe.. men idag ble Siri faktisk skikkelig gretten da Mona igjen og igjen veltet henne rundt. Det syns jeg er helt greit :D

Skrevet
Haha, Siri har gummitryne :D Ser litt kaldt ut å være Mona forresten! Hun skal være glad hun er så høy at hun slipper unna det værste. :D

Jeg har aldri sett Mona fryse på vinteren faktisk, men det er mulig de lange beina hjelper ja :D ellers har hun jo også pels under de lange tjafsene på toppen (som jeg burde nappe nå, kreeemt) :D

Siri ser bare sprø ut uansett, haha!

Skrevet

Fine jentene! Herlige bilder. :D

K hilser, fra en lurv til en annen: man skal ikke nappes på vinterstid. Så det så.

Skrevet
bilde nr to:

Haha, det ser ut som Siri blir angrepet av en stor ulv på vei ut døra :D

Det tenkte jeg også!!

Helt geniale bilder! Virkelig moro å se to såpass forskjellige hunder, leke så likt! Nydelige!

Skrevet
Helt geniale bilder! Virkelig moro å se to såpass forskjellige hunder, leke så likt! Nydelige!

De blir kanskje litt mer like i leken når den ene vokser opp med den andre. Mona har nok påvirket bittelitt tenker jeg :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...