Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunterfield's Dina

Midas

Recommended Posts

Skrevet

stilige bilder! Si meg...Spruta du snø på vovva di? ;)

Det er utrolig mye snø her i Oslo,jeg bor ved grensa til Lørenskog.Mange år siden vi hadde såå mye tror jeg.Godt å se at de 4beinte setter pris på snøen

Skrevet

Ja, jeg er så slem at jeg sparker snø så hun kan hoppe opp å fange den hehehe. Når vi går i dypsnø står hun bare å tripper og venter på at jeg skal gjøre det ;) Jeg må være forsiktig så det ikke er noe hardt inni da... Herlig med snø altså, dog det er litt kaldt med 15 minus når vi har kurskvelder og er ute å trener. Ellers helt topp! :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...