Gå til innhold
Hundesonen.no

Festkrise!


HHC

Recommended Posts

Ja, noe gikk ikke helt som det skulle når 18års festen måtte arrangeres på litt kort varsel. Så jeg håper noen doggiser kan komme med noen gode forslag og hjelpe meg litt i siste liten.

Problem 1: Harddisken på mammas pc fu*ka seg opp for en uke siden = all musikk borte. Og det er den som skal brukes med musikk. Nå er nedlastningsprogram på plass, men å komme på alle fest sangene på 2 dager? No way! Kjør på med forslag på festmusikk som alltid funker! ;)

Problem 2: Rød løper var umulig og oppdrive. Den har jeg bare gitt opp ;)

Problem 3: Den pynten jeg ønska meg fikk jeg ikke. Noen forslag til enkelt pynt som jeg kan lage, evnt som fåes kjøpt de fleste steder? Temaet er cocktail party så noe classy og minimalistisk hadde vært supert. Men åpen for alle forslag.

Jeg er litt stressa fordi jeg sitter med en drittvanskelig norskstil om renessansen som jeg fikk i går som må være ferdig til i morgen kl 16. Og i morgen er det skole --> rigge --> frisør og så starter det.

BLOMSTERPOTTE, jeg er stressa! Håper på litt hjelp fra snille doggiser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem 1: Alt som heter absolute etellerannet (eighties, nineties, rock, one-hit-wonders osv).

Problem 3: Drøssevis av ballonger i hvitt, sølv, gull - noen partybutikker blåser dem vel opp for deg med helium også.

Taakk! Det var jo veldig gode, og enkle ideer! Kan jeg leie deg som partyfikser til 20års dagen min? ;)

Ser på facebook at du har kontroll på maten i det minste ;)

ikke snakk. De er jo tacofrelste hele gjengen. Julekalendergave til klassen var gavekort på tacoonsdag i kantina :rolleyes:

Men jeg hadde ikke forventa 1200,- i taco nei :lol:

jag trenger ingen pengar, pappa betalar *nynne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen artige festleker for oss over 17? :lol:

Kan bare alkisleker jeg, men here goes:

Opp-opp-ned-ned:

Holder man høyre arm opp (fra albuen og ut) og venstre ned sier man opp-ned - gebbe hendene nde så ser man ned ned osv. Sier man feil så må man drikke. Kan lønne seg at mer enn en vet hva man skal gjøre, spesielt hvis man er mange.

Synonymer:

Den som startersier "jeg sier" og tar et nipp av glasset og sier et ord. Greia er at man tar et nipp av glasset før man svarer - gjør man det er det rett svar, gjør man ikke det så er det feil. Hvilket ord man sier er revnende likegyldig så lenge man nipper til glasset før man sier ordet. Gjør man det feil så må man drikke. Samme her som over: Kan lønne seg at mer enn en vet hva man skal gjøre, spesielt hvis man er mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem 1: Lady Gaga og Kate Perry? ;)

Det er ordnet ;)

Beer-pong! Det tror jeg er det eneste ballspillet jeg faktisk er flink i - det har vel litt med motivasjon og sånt å gjøre, haha. :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_pong

http://video.google.com/videosearch?client...4&ct=title#

haha, tøft! men forslag for de som ikke har ping pong baller?

Kan bare alkisleker jeg, men here goes:

Opp-opp-ned-ned:

Holder man høyre arm opp (fra albuen og ut) og venstre ned sier man opp-ned - gebbe hendene nde så ser man ned ned osv. Sier man feil så må man drikke. Kan lønne seg at mer enn en vet hva man skal gjøre, spesielt hvis man er mange.

Synonymer:

Den som startersier "jeg sier" og tar et nipp av glasset og sier et ord. Greia er at man tar et nipp av glasset før man svarer - gjør man det er det rett svar, gjør man ikke det så er det feil. Hvilket ord man sier er revnende likegyldig så lenge man nipper til glasset før man sier ordet. Gjør man det feil så må man drikke. Samme her som over: Kan lønne seg at mer enn en vet hva man skal gjøre, spesielt hvis man er mange.

Alkisleker funker fett! ;)

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har internett-tilgang der festen er; ring alle vennene dine og be på dine knær om en invite til Spotify. Det er en gratis musikktjeneste som har så og si alt av sanger. De streames fra nettet gjennom ett program du laster ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i alle fall ha Guru Josh Project - Infinity ;)

Drikkelek:

Jeg har aldri.

En begynner å si en påstand som begynner meg "Jeg har aldri...". HAR man gjort det, må man drikke. Har man ikke gjort det, trenger man ikke å drikke. F.eks. "Jeg har aldri vært flau over en venninne" (har man vært flau over en venninne så må man drikke. Har man ikke vært flau over en venninne så trenger man ikke drikke), "Jeg har aldri sett på tv"... Etter hvert som promillen stiger kommer gjerne påstander som "Jeg har aldri ligget meg over 10 stykker", "Jeg har aldri strippet på webcam" osv... Man bytter på hvem som skal si "jeg har aldri...", det går i ring. Her gjelder det å finne ut ting om de som er med. Og hvis man er slem så kan man sjenke en ved å bare si ting som man VET èn person har gjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke be festdeltakerne stille med all musikken, så slipper du iaf å tenke på det :)Kos deg imorgen da frøken!

Det kommer et par ipod'er for å si det slik :P

Du må i alle fall ha Guru Josh Project - Infinity ;)

Drikkelek:

Jeg har aldri.

En begynner å si en påstand som begynner meg "Jeg har aldri...". HAR man gjort det, må man drikke. Har man ikke gjort det, trenger man ikke å drikke. F.eks. "Jeg har aldri vært flau over en venninne" (har man vært flau over en venninne så må man drikke. Har man ikke vært flau over en venninne så trenger man ikke drikke), "Jeg har aldri sett på tv"... Etter hvert som promillen stiger kommer gjerne påstander som "Jeg har aldri ligget meg over 10 stykker", "Jeg har aldri strippet på webcam" osv... Man bytter på hvem som skal si "jeg har aldri...", det går i ring. Her gjelder det å finne ut ting om de som er med. Og hvis man er slem så kan man sjenke en ved å bare si ting som man VET èn person har gjort :P

haha, det er den fra The L word ikke sant? :P

Jeg fant forresten "onehitwonderscentral.com" i går LinKr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det ble kos i går Vala! Hadde kjøpt alt for mye champis (ikke at den ikke gikk allikevel da :D ) Hjemme i fire tiden, så nå håper jeg at jeg har fått tilbakeoverskuddet til utst. i morgen :D

Supert frøken! Alle behøver en real bursdagsfest innimellom :D

Lykke til imorgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...