charlotte Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Noen som vet når utstillinga i Andebuhallen er? Det skal være i november-desember en gang, fant det ikke på NKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Det samme lurer jeg på, jeg skrev feil da jeg skrev stokkehallen, det var nok mest sannsynelig andebuhallen. Jeg har hørt at den er 8 november. Noen andre som vet noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 14. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2005 Jeg skal kanskje dit Da skal jeg stille.. Men må vurdere det litt siden jeg må betale klippinga selv (500).. har meldt meg på da så Hmm..det er i hvertfall i novemer..skal sjekke...Det står i hundesport! det er 27 november (søndag)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 Dit vil jeg også. Lurer på om jeg skal prøve å stille ut hunden vår, men har aldri stilt ut hun selv (kun i valpeshow). Hvor melder man seg på? Hvor mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 Hvis du har Hundesport står det annonse der. koster 280 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia Skrevet 17. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2005 Takk, kjøpe bladet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 27. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2005 kanke stille toya jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2005 27. november? Da kan jeg sikkert komme og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 27. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2005 Da sees vi 27. november? Da kan jeg sikkert komme og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2005 Da sees vi Det håper jeg Skal du ha med noen dyr? Vet ikke om jeg tar med Mona, siden det er hall osv.. Men, etter Vikingskipet håper jeg hun er rustet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 30. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Det håper jeg Skal du ha med noen dyr? Vet ikke om jeg tar med Mona, siden det er hall osv.. Men, etter Vikingskipet håper jeg hun er rustet Tar med minst en labbe, Lisa og kanskje Octavia - de trenger å treffe mennesker og andre hunder begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 280 kr får valpeshow? Det er jo det det koster og stille voksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar