Gå til innhold
Hundesonen.no

Tannkrem med bleking

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som har prøvd disse tannkremene som skal gi hvitere tenner? Vet om to ulike som det reklameres for- solidox og en annen. Så, har det noen effekt? En påstår at man skal se forskjell på 2 uker.. Noen erfaring? Hvem er best? Eller fungerer det kanskje ikke?

Skrevet

Jeg bruker sånn solidox whitening eller hva den heter.

Jeg skiftet til en annen ei lita stund for et par mnd siden, og jeg syntes virkelig at jeg merket forskjell faktisk! Den er sånn med hvit til møkkbrun-firkanter på baksiden så du kan se utvikling...

Så ja.... jeg innbilder meg iallefall at det hjelper! :icon_confused:

Skrevet

Jeg har brukt noe som heter Denihvit( eller noe sånt) og det funket bra på meg :icon_confused: Tennene så hvitere ut etter første tannpuss.

Skrevet

Jeg vil tro at for å få resultat så må en for det første finne en som funker og så slutte å bruke alt det som gir deg misfarge... såsom kaffe, rødvin, te, sigaretter osv osv :icon_confused:

Skrevet

Tror det mest effektive er å gå til tannlegen å få han/hun til å pusse tennene deres med sånn ekkel gugge som fjerner misfarging. Høres litt ekkelt ut, men de blir så fine og hvite etterpå. :icon_confused:

Skrevet

Jeg har vel prøvd alle de tannkremene som skal gi hvitere tenner som selges på apotek, og joda de fungerer i varierende grad, men det hjelper lite når jeg ikke slutter å røyke feks.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...