Gå til innhold
Hundesonen.no

Opprevet negl

-Vilde-

Recommended Posts

Aysha rev opp den ene neglen (en av de midterste på bakfoten) under et lite raptus anfall i skogen idag. Vanligvis ville jeg bare stoppet blodet og det ville gått over av seg selv. Men nå henger biten fast enda. Det er snakk om kanskje litt over halve neglen, og den sitter såpass fast at jeg ikke kan "lirke" den av. Hun har ikke blødd noe i det hele tatt, men jeg tenker at hvis jeg klipper eller napper den av, så vil det komme den fossen?

Hun har mistet biter av negler før, og da har hun alltid blødd mye. Skal jeg bare la det være å håpe at den detter av? Eller burde jeg klippe den vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer jo til å falle av før eller siden, og hvis du klipper har du i alle fall kontroll på hvor mye av neglen som forsvinner, og du kan ha blodstoppepulver tilgjengelig. Skjer det at hun river den av ute på tur i morgen, aner du jo ikke hva som blir med eller ikke, og du kan være langt unna diverse "førstehjelp" du kanskje trenger. Nå vet jo ikke jeg hvordan det ser ut, men jeg ville klippet. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg burde kanskje det... Venter til kl. 17 jeg, for da kommer papsen hjem. Er så redd for å klippe feil :rolleyes2:

EDIT: Jeg klipper neglene hennes til vanlig, men hun synes ikke det er så kult når jeg tar på neglen hennes nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...