Kristiin Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Hehe, ja hunden din kan bli filmstjerne.. Dvs. de animerer hunden din vis den vinner NKK sin side Whaschera sin side
Wilma Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Haha, hadde vært skikkelig kult og fått Gulla animert da! Eller, aller helst Wilma, men hun er jo ikke født ennå. Litt vanskelig og sende inn film da
mixmaster Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Hehe, ja hunden din kan bli filmstjerne.. Dvs. de animerer hunden din vis den vinner NKK sin side Whaschera sin side Har du meldt deg på?
Tapper Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Utrolig kult! Men jeg blir nok ikke melde meg på, Tapper kan ikke så mange "triks" akkurat... Han er "bare" søt (hvertfall synes jeg det, jeg klarer ikke ta øynene bort fra han)
Kristiin Skrevet 2. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 jeg har ikke det nei, men tenkte og sende inn et bilde av bikkja
PsychoLynx Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Har sendt inn bilder av Bridie. Men jeg kommer til å nekte å stille opp i studio om vi sku vinne Så egentlig burde jeg vel trekke de tilbake hehe.
Peers Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Har sendt inn bilder av Bridie. Men jeg kommer til å nekte å stille opp i studio om vi sku vinne Så egentlig burde jeg vel trekke de tilbake hehe. Nettopp derfor vil jeg ikke sende inn noe som helst, jeg vil da ikke i studio *flir* Ikke vil jeg at verken hundene eller jeg skal bli "kjendiser" heller
Aina&Kaizer Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Har sendt inn bilder av Bridie. Men jeg kommer til å nekte å stille opp i studio om vi sku vinne Så egentlig burde jeg vel trekke de tilbake hehe. Nettopp derfor vil jeg ikke sende inn noe som helst, jeg vil da ikke i studio *flir* Ikke vil jeg at verken hundene eller jeg skal bli "kjendiser" heller Jo, kom igjen, dere må jo stille opp i studio! Da er det i alle fall noe gøy å se på på Waschera.
PsychoLynx Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Nettopp derfor vil jeg ikke sende inn noe som helst, jeg vil da ikke i studio *flir* Ikke vil jeg at verken hundene eller jeg skal bli "kjendiser" heller hehehe, men hvorfor ikke kjendis hunder?? Jo, kom igjen, dere må jo stille opp i studio! Da er det i alle fall noe gøy å se på på Waschera. hah,det er en grunn til at man IKKE SER PÅ nettopp det programmet
SaraS Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Jeg har meldt på Selma! *hoho* Hun er alt for ung til være med, men kan jo ikke frarøve dem sjansen til å se bilder av verdens søteste hund :rolleyes2:
Linda Marie Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Har sendt inn bilder av Bridie. Men jeg kommer til å nekte å stille opp i studio om vi sku vinne Så egentlig burde jeg vel trekke de tilbake hehe. Vel, jeg synes å huske en bladreportasje hvor Bridie gjorde det veldig bra :rolleyes2: Nydelige bilder av en hjelpsom hund!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar