Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden din kan bli filmstjerne.

Kristiin

Recommended Posts

Har sendt inn bilder av Bridie. Men jeg kommer til å nekte å stille opp i studio om vi sku vinne :D Så egentlig burde jeg vel trekke de tilbake :o hehe.

Nettopp derfor vil jeg ikke sende inn noe som helst, jeg vil da ikke i studio *flir* Ikke vil jeg at verken hundene eller jeg skal bli "kjendiser" heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt inn bilder av Bridie. Men jeg kommer til å nekte å stille opp i studio om vi sku vinne :D Så egentlig burde jeg vel trekke de tilbake :o hehe.

Nettopp derfor vil jeg ikke sende inn noe som helst, jeg vil da ikke i studio *flir* Ikke vil jeg at verken hundene eller jeg skal bli "kjendiser" heller :P

Jo, kom igjen, dere må jo stille opp i studio! Da er det i alle fall noe gøy å se på på Waschera. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor vil jeg ikke sende inn noe som helst, jeg vil da ikke i studio *flir* Ikke vil jeg at verken hundene eller jeg skal bli "kjendiser" heller :D

hehehe, men hvorfor ikke kjendis hunder??

Jo, kom igjen, dere må jo stille opp i studio! Da er det i alle fall noe gøy å se på på Waschera. :rolleyes:

hah,det er en grunn til at man IKKE SER PÅ nettopp det programmet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt inn bilder av Bridie. Men jeg kommer til å nekte å stille opp i studio om vi sku vinne :icon_cry: Så egentlig burde jeg vel trekke de tilbake :blink: hehe.

Vel, jeg synes å huske en bladreportasje hvor Bridie gjorde det veldig bra :rolleyes2: Nydelige bilder av en hjelpsom hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...