Gå til innhold
Hundesonen.no

Tønsbergutstilling, 14/15 februar!


Isabel

Recommended Posts

Skrevet

Arr. klubb??

(For oss som evnt vil kikke, og oss som ikke får så mye ut av tønsbergutstilling bortsett fra at det er i tønsberg :D )

Skrevet

Hehe, nei, jeg vet ikke selv hvor utstillingen skal holdes, har ikke gjort noe større research på det..

Er Hovawart klubben som arrangerer :D

Skrevet
Da er det vel bare valpeshow og LP?

Det stemmer.

PM blir lagt ut på hovawartklubben sine nettsider; www.hovawart.no

Påmeldingsfristen gikk ut i helgen, så jeg antar den er rett rundt hjørnet. :)

Guest Dratini
Skrevet

Regner med at det er på samme plass som i fjor, Messehallen. Jeg har ingenting med arrangementet å gjøre lengre, da jeg har trekt meg fra alle vervene jeg hadde i klubben.

Valpeshow lørdag + søndag (2 forskjellige dommere) samt alle LP-klassene.

Guest Dratini
Skrevet
Går lydigheten innendørs?

Regner med det, var innendørs i fjor iallefall. Husker ikke i hvilken hall det var i fjor, men sikkert samme hall i år :D

Skrevet
Går lydigheten innendørs?

Som Dratini sa, lydigheten var inne i hall i fjor. Jeg stilte Norma på valpeshow der.. I fjor var lydighetsringen innerst i hallen, mens valpeshowringen lå nærmest hovedinngangen. Ok forhold, så man kan jo håpe det er samme hall og ringoppsett som i fjor :D

Vi skal forøvrig ikke stille her. Jeg vurderte å melde på i LP, men løpetiden er rett rundt hjørnet, så jeg slo det fra meg igjen...

Guest Dratini
Skrevet
Som Dratini sa, lydigheten var inne i hall i fjor. Jeg stilte Norma på valpeshow der.. I fjor var lydighetsringen innerst i hallen, mens valpeshowringen lå nærmest hovedinngangen. Ok forhold, så man kan jo håpe det er samme hall og ringoppsett som i fjor :icon_cry:

Vi skal forøvrig ikke stille her. Jeg vurderte å melde på i LP, men løpetiden er rett rundt hjørnet, så jeg slo det fra meg igjen...

Norma gjorde det vel bra der i fjor? eller husker jeg helt feil :rolleyes2: (jeg som satt med alle påmeldingene til stevnet i fjor...)

Skrevet
Norma gjorde det vel bra der i fjor? eller husker jeg helt feil :rolleyes2: (jeg som satt med alle påmeldingene til stevnet i fjor...)

Nei, du husker riktig, hun gjorde det veldig bra der :icon_cry:

Skrevet

Fikk startnummerne i stad, men ikke noe vedlagt program, merkelig..

Noen som har fätt med programmet?

Skrevet

Hvordan gikk det med dere?

Tia blei BIR og 3BIG på sin debut i ringen kun 4mnd og 4 dager gammel. Moro! :D

Skrevet
Hvordan gikk det med dere?

Tia blei BIR og 3BIG på sin debut i ringen kun 4mnd og 4 dager gammel. Moro! :D

Så moro, gratulerer! :D

Skrevet

Grattis alle sammen, masse flotte hunder der i dag, gleder meg allerede til i morgen, hehe! :D

Ble en BIM i dag, men min lille voffs var rett og slett for maskulin, haha.. jaja, smaken er som baken :rolleyes:

Skrevet
Så moro, gratulerer! :D

Takker :D

Grattis alle sammen, masse flotte hunder der i dag, gleder meg allerede til i morgen, hehe! :D

Ble en BIM i dag, men min lille voffs var rett og slett for maskulin, haha.. jaja, smaken er som baken :rolleyes:

En BIM er da ikke dårlig! Gratulerer med det. :D

Skrevet
Hvordan gikk det med dere?

Tia blei BIR og 3BIG på sin debut i ringen kun 4mnd og 4 dager gammel. Moro! :sint_01:

Gratulerer sä mye, det var bra! Sä dere i ringen, nydelig hund!

Takk, BIM var ok det, men mä si jeg ble litt mer fornöyd med BIR, BIG og BIS pä söndagen, hihi! :sint_01:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...