Gå til innhold
Hundesonen.no

Tønsbergutstilling, 14/15 februar!

Isabel

Recommended Posts

Guest Dratini

Regner med at det er på samme plass som i fjor, Messehallen. Jeg har ingenting med arrangementet å gjøre lengre, da jeg har trekt meg fra alle vervene jeg hadde i klubben.

Valpeshow lørdag + søndag (2 forskjellige dommere) samt alle LP-klassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går lydigheten innendørs?

Som Dratini sa, lydigheten var inne i hall i fjor. Jeg stilte Norma på valpeshow der.. I fjor var lydighetsringen innerst i hallen, mens valpeshowringen lå nærmest hovedinngangen. Ok forhold, så man kan jo håpe det er samme hall og ringoppsett som i fjor :D

Vi skal forøvrig ikke stille her. Jeg vurderte å melde på i LP, men løpetiden er rett rundt hjørnet, så jeg slo det fra meg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Som Dratini sa, lydigheten var inne i hall i fjor. Jeg stilte Norma på valpeshow der.. I fjor var lydighetsringen innerst i hallen, mens valpeshowringen lå nærmest hovedinngangen. Ok forhold, så man kan jo håpe det er samme hall og ringoppsett som i fjor :icon_cry:

Vi skal forøvrig ikke stille her. Jeg vurderte å melde på i LP, men løpetiden er rett rundt hjørnet, så jeg slo det fra meg igjen...

Norma gjorde det vel bra der i fjor? eller husker jeg helt feil :rolleyes2: (jeg som satt med alle påmeldingene til stevnet i fjor...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle sammen, masse flotte hunder der i dag, gleder meg allerede til i morgen, hehe! :D

Ble en BIM i dag, men min lille voffs var rett og slett for maskulin, haha.. jaja, smaken er som baken :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, gratulerer! :D

Takker :D

Grattis alle sammen, masse flotte hunder der i dag, gleder meg allerede til i morgen, hehe! :D

Ble en BIM i dag, men min lille voffs var rett og slett for maskulin, haha.. jaja, smaken er som baken :rolleyes:

En BIM er da ikke dårlig! Gratulerer med det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med dere?

Tia blei BIR og 3BIG på sin debut i ringen kun 4mnd og 4 dager gammel. Moro! :sint_01:

Gratulerer sä mye, det var bra! Sä dere i ringen, nydelig hund!

Takk, BIM var ok det, men mä si jeg ble litt mer fornöyd med BIR, BIG og BIS pä söndagen, hihi! :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...