HildeM Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Her er noen bilder fra dagens tur: Fin utsikt ja Enda mer fin utsikt (De to bildene over er tatt i Ørnesvingen) Sitte pent. Man kan ikke alltid se like elegant ut ... Hvor er hodet blitt av?
Tuskelusken Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 heldiggriser dere som har snø. Det har ikke vi. Men utrolig fine bilder!
HildeM Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Takk Men jeg tror jeg skal kjøpe et objektiv med litt finere bokeh. Edit: Vi har egentlig ikke så mye snø, men vi kjørte litt oppover fjellet (for å nå sola). Derav snøen.
Pion Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Åh, januardager med sol er så fint! Litt av et sted du befinner deg på altså, håå!
HildeM Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Hehe, ja sol er deilig! Ja, det er veldig fint her i Geiranger
Aussieglis Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Helt utrolig utsikt! Får nesten høydeskrekk! Og kjempe fine bilder! Hvordan kamera er det du har?
softis Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Utrolig fine bilder av en nydelig Wheaten ^^,
HildeM Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Helt utrolig utsikt! Får nesten høydeskrekk! Og kjempe fine bilder! Hvordan kamera er det du har? Fin utsikt ja Geirangerfjorden er ikke på UNESCO's verdensarvliste for ingenting Takk Hvilket kamera jeg har? Olympus E-520 Kjempefornøyd med det. Utrolig fine bilder av en nydelig Wheaten ^^, Tusen takk Han begynner å bli lang i skjegget nå da ...
PhoNuLi Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 for noen sinnsykt flotte bilder, av en alldeles nydelig wheaten Det bilde av dere to var bare helt nydelig!
HildeM Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 for noen sinnsykt flotte bilder, av en alldeles nydelig wheaten Det bilde av dere to var bare helt nydelig! Tusen takk!
Tapper Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Herlige bilder Jeg vil også ha soool!
HildeM Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Herlige bilder Jeg vil også ha soool! Hehe, jeg også. På grunn av de fine fjellene når ikke sola huset vårt før om en måned
Gjest Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 FINE bilder! Når jeg kjørte forbi der i forfjor sommer så var det tåkete over hele området Også mista jeg kameraet mitt på en festival rett etterpå, så jeg har ingen minner what-so-ever derfra Viiiil returnere
HildeM Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 FINE bilder! Når jeg kjørte forbi der i forfjor sommer så var det tåkete over hele området Også mista jeg kameraet mitt på en festival rett etterpå, så jeg har ingen minner what-so-ever derfra Viiiil returnere Takk Synd det var tåke da du var her da. Ingenting er så fint som Geiranger i solskinn. Neste gang må du ta med deg Luna da, så avtaler vi en playdate
minstemann Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 veldig fine bilder, og så ut som en fin tur i snø og sol. Selv om jeg først leste det som tur i Sola (kommune), men skjønte jo fort at det ikke var det da, for her er det ikke snø
HildeM Skrevet 2. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Kjempefine bilder Fiine bilder Fine bilder! veldig fine bilder, og så ut som en fin tur i snø og sol. Selv om jeg først leste det som tur i Sola (kommune), men skjønte jo fort at det ikke var det da, for her er det ikke snø Takk alle sammen
Wilma Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Du er så flink og ta bilder! Fiiineste hunden har du også..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar