Gå til innhold
Hundesonen.no

Ang valpeshow


Anne

Recommended Posts

Det utstillingene som står på NKK for 2006 er jo for de over 9 mnd, er det alltid valpeshow i tillegg til disse, og når er isåfall valpeshowene?

Har jeg forstått det riktig så er altså det valpeshowet som skal være på Orre i helga i regi av NKK, men det er jo en mnd siden NKK utstillingen var...

Ja, Silje, jeg må ha det inn med teskje :mrgreen: Har sikkert spurt deg tusen spørsmål ang valpeshow :wink: Takk for hjelpen forresten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eneste måtenman kan lære på er jo å spørre vet du! :P

Nei, det er ikke alltid valpeshow i regi av NKK etter et NKK stevne.

Tror det er mer tilfeldigheter at det er valpeshow i orrehallen kun en mnd etter NKK Rogaland...

Er det en spesiell utstilling du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eneste måtenman kan lære på er jo å spørre vet du! :P

Nei, det er ikke alltid valpeshow i regi av NKK etter et NKK stevne.

Tror det er mer tilfeldigheter at det er valpeshow i orrehallen kun en mnd etter NKK Rogaland...

Er det en spesiell utstilling du tenkte på?

Sjekket planen jeg hadde satt opp for Shaylee, det var egentlig bare den som Sør-Rogaland Brushund Klubb skal ha, men de hadde utstillig med valpeskue i 2005 så de har vel det neste år også...

Er det noen som vet om valpeshow før 1 mai 06 i Rogaland så får de skrike ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket planen jeg hadde satt opp for Shaylee, det var egentlig bare den som Sør-Rogaland Brushund Klubb skal ha, men de hadde utstillig med valpeskue i 2005 så de har vel det neste år også...

Er det noen som vet om valpeshow før 1 mai 06 i Rogaland så får de skrike ut :wink:

jeg skriker alt jeg kan!!! :P

- Ølen Etne og Vindafjord HK 11-12/02-06, de har alltid valpeskue.

- Nordhordaland HK 11-12/03-06, de har alltid valpeskue.

- Sørrogalnad brukshund klubb 08/04-06 her skal de sikkert ha valpeskue også.

- Førde brukshundklubb 29/04-06 de har nå alltid hatt valpeskue tidligere.

det var noen jeg vet om som alltid har hatt valpeskue(og utstillinger som jeg har satt opp for at vi mest sansynlig skal på disse). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...