Gå til innhold
Hundesonen.no

Tilbudstråden Vestfold!

Mari

Recommended Posts

Tenkte det var en god idé å lage en slik tråd hvor vi kan dele tilbud på kjøtt og bein, utstyr eller hva det nå enn måtte være. Vi kan jo alle nyte godt av det, så hyl ut når du snubler over noe!

Dagens tips:

10 kr kiloen for okselever på Ica Maxi i Tønsberg!

Jeg har nå lufttørket et par kilo til godbiter, og det ligger noen ekstra kilo i fryseren til å slenge over matskåla en gang i blant.

Andre som har funnet noe billig og bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke Anette. Mulig det står på nettsidene deres?

Dagens tips: (Egentlig ikke kjempebillig til å være hundemat men min er litt bortskjemt :hug:)

29,90 kiloen for oksehaler, Meny på Farmandstredet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke Anette. Mulig det står på nettsidene deres?

Dagens tips: (Egentlig ikke kjempebillig til å være hundemat men min er litt bortskjemt :hug:)

29,90 kiloen for oksehaler, Meny på Farmandstredet!

Hmmm, hvor lenge?

Maxizoo har tilbud, 30-50% på diverse hundevarer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Det var jo en god ide. Men her kommer en advarsel: HAndle ikke på Kjepphesten/Travutstyr sin nettbutikk. Vet ikke hvordan det er med den fysiske butikken i Sandefjord(?)/ Larvik, men de har svindlet meg for over 300 kr.. Betalt for varer på forskudd som aldri kom, til tross for brev, tlf, purringer og e-post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en god ide. Men her kommer en advarsel: HAndle ikke på Kjepphesten/Travutstyr sin nettbutikk. Vet ikke hvordan det er med den fysiske butikken i Sandefjord(?)/ Larvik, men de har svindlet meg for over 300 kr.. Betalt for varer på forskudd som aldri kom, til tross for brev, tlf, purringer og e-post.

Den butikken eksisterer ikke lenger, hvertfall ikke fysisk...

Edit: Det er Am-car-sjappe nå der hvor Kjepphesten lå :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tror ikke jeg heller. På et hesteforum jeg er på ble det engang en tråd om denne (nett)butikken, og det viste seg omtrent alle som hadde handlet der var kjempemisfornøyde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Nei det tror ikke jeg heller. På et hesteforum jeg er på ble det engang en tråd om denne (nett)butikken, og det viste seg omtrent alle som hadde handlet der var kjempemisfornøyde...

OT: Så bra at de gikk dukken, svindlere! Var veldig fornøyd de første gangene jeg bestillte derfra, men etter alt de jugde og styra på siste forsendelsen, så har jeg advart alle jeg møter om dem, håper de har fått så dårlig rykte at de aldri mer får kunder! *godt å blåse ut*

so back to topic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Storfelever til 39.90,- per kilo på Meny Jarlsberg :)

Min likte det godt, men synes det var rart å tygge på. Noen som har oppskrift på å lage godbiter av det? Har en kilo liggende liksom :)

jeg pleier å gjøre sånn her: koker levern i 1 time +-(ikke fosskoke) når levern er gjennomkokt, så deler du den i så store biter du vil ha og putter dem i ovnen på 80-100grader i 20-30 minutter, da blir dem akkurat passe saftige for hundene men ikke klissette på fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Arminzera har jeg kjent et par hunder av, det er riktignok lenge siden (wow! Snart 20 år?). Men verdt å sjekke ut, og i Meråker. Det var den eneste jeg fant igjen av de jeg har hatt noe med å gjøre.
    • Kalexas kennel har jeg veldig godt inntrykk av. Seriøs oppdretter, gode hunder. Disse liker jeg godt. Kreft er vel det vanligste, litt allergi. Og mange er veldig til å slikke, på deg, andre hunder , alt mulig. Utrolig irriterende.  Noen linjer kan ha mye lyd, som i piping.... Lykke til med valpekjøp:)
    • Etter mye grubling fram og tilbake har valget falt på Flat denne gangen. Rasen gir for oss en god kombinasjon av sosial happy-go-lucky familiehund og passe energisk trenings- og hobbyhund for for meg. Planen er valp i løpet av 2026. Nå er jakten på mulige oppdrettere i gang. Jeg har selvsagt kikket innom oppdretterlistene til NKK og retrieverklubben, og det er en start. Jeg vil i tillegg spørre her, er det noen som har en oppdretter å tipse om/anbefale? Gjerne i Trøndelag, men hele landet er forsåvidt aktuelt. Ønsker en oppdretter med fokus på helse og mentalitet, og helst også fokus på bruk av hundene ut over "bare" utstilling. Men jeg er ikke ute etter heftige brukslinjer heller.  Litt upraktisk at mange ikke bruker hjemmesider lengre. En må følge dem på sosiale media, men der må en ofte være valpekjøper allerede for å få tilgang. Liker å kunne få et inntrykk på nett før jeg eventuelt sender epost eller ringer.  Er det noe jeg bør være spesielt obs på med Flat? Vet det kan være en del kreft. Er det noe annet med helse eller mentalitet å være på vakt mot?    
    • Da tok jeg en telefon til en som driver med dette, og det stemmer at han bør ikke løpe på asfalt men at det er individuelt mht hvor mye de tåler. De bør ivertfall ha en hviledag mellom hver gang og løpe sakte når de gjør det. Så uroen jeg hadde inni meg, intuisjonen eller hva det var, stemte. Jeg var nøye på dette i fjor, men det "tok av" i januar med veldig lange turer pga føre. Så nå skal vi legge om løpet igjen og være mer forsiktige sånn vi var før.
    • Etter 3 ganske intensive dager (pga at jeg har hatt tannlegetimer og diverse surr så jeg vil han skal være sliten) hvor han har fått sine 11-12 km hver dag så skal han ha hviledag i dag, dvs vi går en tur over jordet og lar ham løpe litt fritt (som han pleier å gjøre, men når jeg går ved siden av så pleier han å løpe litt i skogen her borte) også kaster vi litt ball og trener litt på kommandoer + biltur som han ivertfall før satte veldig stor pris på men nå tar som en selvfølge, men det er ivertfall et avbrekk. Lengre løpetur på grus må vente litt til da grusveien i skogen er klissvåt. Så det er kanskje 5 km grus, og 7 km asfalt, korter vi ned blir det kanskje 5 km grus og 3 km asfalt eller bare 5 km bare grus men det blir veldig kort for ham. Det er vanskelig å finne så mye andre steder her for ham å løpe. Har hatt ham hos dyrlegen til sjekk for sikkerhets skyld og alt er tipp topp. Han hopper høyt i været av glede når han skal på tur, så det feiler ham ikke noe men av en eller annen grunn bekymrer belastningsskader meg veldig for jeg vet hvor viktig turene er for ham og han er bare 3 år.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...