Gå til innhold
Hundesonen.no

Da blir det valp på meg...:D


Guest Luckystaff

Recommended Posts

Guest Luckystaff

Ja, da har jeg fått mail fra oppdretteren...de planlegger to kull til våren/sommeren...nå går vi bare å venter på løpetiden...

Det ene kullet blir etter Rypark Its Amorie og Gadkeys Skyealker, det andre blir etter Deestaff Princess Laylah og Dazmarnic Diamond Geezer for de som er litt kjent i staffemiljøet. Hvilket kull jeg får valp fra er ikke helt bestemt ennå..men etterhvert som parringen har skjedd og detaljene er på plass skal jeg selvfølgelig oppdatere med ny info og flere bilder...Gleder meg masse!!

*bilder av foreldredyr fjernet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Guest Luckystaff

Jeg veit egentlig ikke hvilket av kullene jeg håper på valp fra. ;) de er så fine alle sammen... :ahappy: men må innrømme at jeg falt veldig for Leylah da vi var å besøkte oppdretteren! :P et utrolig gemytt på den lille frøkna! :hyper:

fargen på valpene blir sannsynligvis svart eller svart/brindle...alle hundene, bortsett fra faren på kull 1 har litt brindle i seg...:lol:

NY OPPDATERING:

Paige (Rypark Its Amorie) har nå fått løpetid!! oppdretteren drar til Sveits for å ordne med parringen med Luke (Gadkeys Skywalker) i løpet av få dager! ;) dette blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Koselig å høre at mange likte Rypark Its Amorie :drool: søkte meg litt rundt og fant jo da denne tråden om min lille flis :whistle: (er nemlig forverten og hennes kommende hel eier)

Driver å ringer og styrer om henne nå, og når vi må finne hvilken dag som er best er det en real hodepine!

Skal bli godt å få alt unnagjort! :rolleyes2:

Mvh Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Luckystaff

Cheerfulstaff: Ja, synes hun var litt tidlig ute ja...:whistle:

Catrine&Ronja: Ja, det blir spennende å se!! Skal selvfølgelig legge ut bilder når det tiden kommer...:rolleyes2: Vofsen din var forresten kjempenydelig!!! Også så fint navn! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerfulstaff: Ja, synes hun var litt tidlig ute ja...:lol:

Catrine&Ronja: Ja, det blir spennende å se! Skal selvfølgelig legge ut bilder når det tiden kommer...:P Vofsen din var forresten kjempenydelig!! Også så fint navn! :P

Bilder må du legge ut ja :P

Tusen takk, kjempestolt mamma her :rolleyes::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...