Gå til innhold
Hundesonen.no

Refleksbånd

Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt refleksbånd på metervis.

Har kjøpt sele til Leah, men det er ikke refleks på den. Tenkte derfor å sy på selv.

Lang og mørk vinter her oppe :shocked:

Guest Snusmumrikk
Skrevet
må bare komentere de som mente hun burde få en veldig enkel hund fordi hun i perioder ikke har mer enn kos, mat og tur på lager. Jeg har en mer enn middels krevende belger og jeg har det siste året mått nedprioritere loke pga så mye annet jeg har mått styre med i livet mitt og det har ikke vært noe problem. Jeg satte han bort i et par måneder i sommer når det begynte å bli farlig for han å være i huset jeg pusset opp(pga avgasser og slipestøv) men ellers har det gått veldig bra. Noen dager/uker har det ikke blitt mer enn kos, lek og turer på ca en halvtime av gangen på loke fordi jeg har vært helt utslitt av jobb+ oppussning+ flytting etc og han er like fornøyd. Når han var et par år ville ikke dette gått like bra, men en voksen hund takler stort sett veldig bra å ha roligere perioder hvor det ikke skjer så mye. Men selvfølgelig; loke er med meg stort sett overalt og jeg drar aldri på besøk engang uten han (jeg er endel på besøk her og der hehe )og han får mental stimuli av dette.

Relectil Norge har de både til å sy på og stryke på. Det jeg har bestilt virker det som har god kvalitet ihvertfall. Tåler skikkelig vask gjør det også.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...