Sansibar Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Skrevet 18. Januar 2009 Jeg skal få tispevalp til sommeren, og jeg trenger navneforslag Skal få Dvergpuddel tispe Fargen blir brun eller rød. Har tenkt mye på: - Mira - Flora - Sara Men det hadde vært fint om dere også hadde noen forslag
Tuskelusken Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Skrevet 18. Januar 2009 Typisk puddelnavn: Lotta Fiffi Ellers andre navn: Mia Lynni Bella Lissie, Lissy, Lizzie
Sansibar Skrevet 23. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2009 Typisk puddelnavn: Lotta Fiffi Ellers andre navn: Mia Lynni Bella Lissie, Lissy, Lizzie Kaisa? Emmy? Emma? Marcia? Stacy? M'Ady? Tusen takk for alle navneforslag! De var kjempefine, og jeg har noen favoritter
Lola Pagola Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Skrevet 23. Januar 2009 Fiffi ja Skulle jeg noen gang fått meg en liten puddel måtte det ha vært Fiffi, klassisk ha ha
Wilma Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Gleder meg til du finner ut hva hun skal hete! :rolleyes2:
ida Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Mitt superhemmelige tispenavn er: SKUFFA! Gleder meg til å gaule det når bikkja stikker andre veien.
Tuskelusken Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Mitt superhemmelige tispenavn er: SKUFFA! Gleder meg til å gaule det når bikkja stikker andre veien. Haha. :rolleyes2: *Ler så tårer spruter*
Sansibar Skrevet 28. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2009 Tusen takk for alle forslag:) Jeg liker Kaisa:) Vil gjerne ha flere, blir glad for ALLE:D
Sansibar Skrevet 28. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2009 Skuffa! HAHA *ler ler ler* *tørker tårer* :)
Wilma Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Jeg er så dårlig når det gjelder og finne på navn Også er det så teit at det nesten bare er tullenavn på sånne navnesider!
tm100001 Skrevet 29. Januar 2009 Rapporter Skrevet 29. Januar 2009 Tusen takk for alle forslag:) Jeg liker Kaisa:) Vil gjerne ha flere, blir glad for ALLE:D Kjenner en storpuddel som heter det. Hva med Chiquita som i mamma mia?
Sansibar Skrevet 30. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2009 Kjenner en storpuddel som heter det. Hva med Chiquita som i mamma mia? Kult Det var et fint hundenavn! Det har jeg aldri tenkt på før Jeg liker Mamma Mia filmen også Hilsen Sansibar
Sansibar Skrevet 30. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2009 Jeg er så dårlig når det gjelder og finne på navn Også er det så teit at det nesten bare er tullenavn på sånne navnesider! JA! Det er dumt! segrlig på Dyrenett! Jeg er også veldig dårlig når det gjelder hundenavn, jeg synes det er vanskelig! Hilsen Sansibar
Sansibar Skrevet 30. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2009 Gleder meg til du finner ut hva hun skal hete! Samme her, skulle ønske jeg snart kunne bestemme meg! For først må jeg liksom bestemme meg for hvor jeg vil ha hund fra også må jeg finne et passende navn på en dvergpuddel... Hilsen Sansibar
ida Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Skrevet 30. Januar 2009 Likte du ikke "Skuffa"? Syns det er fint, jeg. Undulaten vår heter Nemi. Det er også fint. Skuffanavnet kommer jo fra tegneserien Nemi. Hun takler ikke motgang spesiellt bra, kanskje. Henter vi noen gang hjem en tispe fra Kreta, skal den hete Scila. Det er hunnkjønnsformen av scilos som betyr hund på gresk. Skikkelig lite kult der (vi har fått høre det, ja), men ganske fint her. Eller kanskje Fila som er hunnkjønnsformen av filos som betyr venn. Se, det er ikke bare tull, selvom navnet er litt humoristisk. Jeg elsker tradisjonelle hundenavn, også. Som Bella, Bamse (eller Binna på tispe), Frikk (eller Frikka). Men en bitteliten hund, må jo ha et søtt navn, kanskje. Jo, Taxi, kanskje. Kult å gaule, det også.
Wilma Skrevet 30. Januar 2009 Rapporter Skrevet 30. Januar 2009 JA! Det er dumt! segrlig på Dyrenett! Jeg er også veldig dårlig når det gjelder hundenavn, jeg synes det er vanskelig! Hilsen Sansibar GLØGG! Samme her, skulle ønske jeg snart kunne bestemme meg! For først må jeg liksom bestemme meg for hvor jeg vil ha hund fra også må jeg finne et passende navn på en dvergpuddel... Hilsen Sansibar Neeei, det skal du i værtfall ikke! Vi skal VENTE og se hva som blir best! OG HUSK; kanskje det blir dverg-dverg parring!
Margrete Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Likte du ikke "Skuffa"? Syns det er fint, jeg. Undulaten vår heter Nemi. Det er også fint. Skuffanavnet kommer jo fra tegneserien Nemi. Hun takler ikke motgang spesiellt bra, kanskje. Henter vi noen gang hjem en tispe fra Kreta, skal den hete Scila. Det er hunnkjønnsformen av scilos som betyr hund på gresk. Skikkelig lite kult der (vi har fått høre det, ja), men ganske fint her. Eller kanskje Fila som er hunnkjønnsformen av filos som betyr venn. Se, det er ikke bare tull, selvom navnet er litt humoristisk. Jeg elsker tradisjonelle hundenavn, også. Som Bella, Bamse (eller Binna på tispe), Frikk (eller Frikka). Men en bitteliten hund, må jo ha et søtt navn, kanskje. Jo, Taxi, kanskje. Kult å gaule, det også. Stjælt! Siden jeg skal ha en Fia, så skal stamtavle navnet hennes nå være Fila! Fine navnet
ida Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Stjælt! Siden jeg skal ha en Fia, så skal stamtavle navnet hennes nå være Fila! Fine navnet Velbekomme!
Banshee Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Jamen Margrete, du kan da ikke ta med en Fila over grensen til Norge... :closedeyes: *altfortidligommorgenenhumor*
Sansibar Skrevet 13. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2009 Forresten så lurer jeg på om noen av dere har noen fine stamtavle navn på lur Det blir enten: Astelita's Tunderhwip's eller Charmant Chic's Blir glad for allle
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar