Gå til innhold
Hundesonen.no

Stalldyret

Mirapusen

Recommended Posts

Skrevet

Stinky er jo stallhund innimellom, og nyehesten har endelig funnet ut at hun faktisk er helt ok! Tidligere har hu glefsa en del etter henne, men tror det rett og slett var fordi hu sku passe på maten/vannet sitt. Stinky heter forresten stinky pga all hestebæsjen hun ruller seg i :D

DSC_0214.jpg

DSC_0230.jpg

skal jeg klø litt på deg, jeg...

DSC_0271.jpg

overlat den bikkja til seg selv to sekunder og resultatet blir slikt

DSC_0247.jpg

DSC_0176.jpg

Skrevet
Så fin :icon_confused:

Har du hest på Dalbo ? Hesten min stod der før :icon_confused:

Velig koselig stall!

Er hestepasser/slave der oppe, tiden strekker ikke helt til når det gjelder egen.. hvor lenge er det siden du hadde hest der?

Skrevet

Yey, jeg husker deg! du spurte om vi skulle ri tur sammen en gang(desember 06 var det vel...), men det var 1. gangen jeg hadde Rebekah og jeg husker at jeg ikke kunne pga jeg skulle ha med meg ei som skulle hjelpe meg med henne i starten.. haha :|

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...