Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow på Ler

Baby

Recommended Posts

Noen som var der i dag? Var det varm eller kaldt der? Kåret de BIS valp i dag, eller må gruppevinnerne komme tilbake i morgen.

Jeg kommer i morgen, i halv 10 tiden ca.

Jeg var der i dag.. Lokalet er jo ganske lite, så det varmt og tung luft. Mye folk og høyt lydnivå, både jeg og valpisen ble slitne.

BIS er i morgen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i dag, og er veldig fornøyd med resultatet. :)

Oppdretteren min debuterte med valpen sin(som er ei datter av kullsøstra til Bella og en halvbror av X'en), og endte opp med BIR, BIG og BIS-2 av 144 valper! :P

Film av bedømminga av "Dropset"

Film av BIR og BIM berner

Kommer også en film av hele gruppe 2-finalen når jeg har fått lastet den opp.

Edit; Her er gruppe 2-finalen.

Edit 2; Så nå at hele finalen ikke kom med. :s Kanskje photobucket ikke tillater så store videoer?

Resultatet ble iallefall dvergpincher på 4, pyrineer på 3, riesenschnauzer på 2 og berner på 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at vi dro dit i dag, det fungerte så fint som sosialisering av Symra. Hun bruker vanligvis å mistrives på innendørsutstillinger, men i dag var hun bare glad og ville hilse på alle, både to- og firbeinte. Snuppa mi begynner å bli tøff og voksen :ahappy:.

Grattis med valpen til oppdretteren deres Mona og Gullen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at vi dro dit i dag, det fungerte så fint som sosialisering av Symra. Hun bruker vanligvis å mistrives på innendørsutstillinger, men i dag var hun bare glad og ville hilse på alle, både to- og firbeinte. Snuppa mi begynner å bli tøff og voksen :wub:.

Grattis med valpen til oppdretteren deres Mona og Gullen!

Symra var jo bare såå herlig da!

Så morro å se :D ... Syns Berner'n vant fortjent ,kjempe fin var den... :D

Vi vart nr 4 å er stor fornøyd med det.. :P

Ååh, var det din? Gratulerer. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...