Monab88 Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Noen som var der i dag? Var det varm eller kaldt der? Kåret de BIS valp i dag, eller må gruppevinnerne komme tilbake i morgen. Jeg kommer i morgen, i halv 10 tiden ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinL Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Noen som var der i dag? Var det varm eller kaldt der? Kåret de BIS valp i dag, eller må gruppevinnerne komme tilbake i morgen. Jeg kommer i morgen, i halv 10 tiden ca. Jeg var der i dag.. Lokalet er jo ganske lite, så det varmt og tung luft. Mye folk og høyt lydnivå, både jeg og valpisen ble slitne. BIS er i morgen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2009 Må jo dit å se på "whippsene" (whippetene) jeg ja:) Var jo faktisk 4 stk. Har jo ikke noen valp selv så det er alltid spennede å sitte å være tillskuer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2009 Jeg var der i dag, og er veldig fornøyd med resultatet. Oppdretteren min debuterte med valpen sin(som er ei datter av kullsøstra til Bella og en halvbror av X'en), og endte opp med BIR, BIG og BIS-2 av 144 valper! Film av bedømminga av "Dropset" Film av BIR og BIM berner Kommer også en film av hele gruppe 2-finalen når jeg har fått lastet den opp. Edit; Her er gruppe 2-finalen. Edit 2; Så nå at hele finalen ikke kom med. :s Kanskje photobucket ikke tillater så store videoer? Resultatet ble iallefall dvergpincher på 4, pyrineer på 3, riesenschnauzer på 2 og berner på 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2009 Jeg er så glad for at vi dro dit i dag, det fungerte så fint som sosialisering av Symra. Hun bruker vanligvis å mistrives på innendørsutstillinger, men i dag var hun bare glad og ville hilse på alle, både to- og firbeinte. Snuppa mi begynner å bli tøff og voksen . Grattis med valpen til oppdretteren deres Mona og Gullen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2009 Så morro å se ... Syns Berner'n vant fortjent ,kjempe fin var den... Vi vart nr 4 å er stor fornøyd med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2009 Jeg er så glad for at vi dro dit i dag, det fungerte så fint som sosialisering av Symra. Hun bruker vanligvis å mistrives på innendørsutstillinger, men i dag var hun bare glad og ville hilse på alle, både to- og firbeinte. Snuppa mi begynner å bli tøff og voksen . Grattis med valpen til oppdretteren deres Mona og Gullen! Symra var jo bare såå herlig da! Så morro å se ... Syns Berner'n vant fortjent ,kjempe fin var den... Vi vart nr 4 å er stor fornøyd med det.. Ååh, var det din? Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2009 Jepp den lille krabaten er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2009 Så morro å se ... Syns Berner'n vant fortjent ,kjempe fin var den... Vi vart nr 4 å er stor fornøyd med det.. Da har jeg jo sett deg! Jeg husker hunden, men vrir hjernen min for å huske hvordan du så ut! Grattis med flott resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2009 Takk Takk Hehe ja da har du væl sett meg ja... E it bare bare å husk folkan e jo hundan man legg merke te.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2009 Her er hele videoen av gruppe 2 http://vimeo.com/2872932?pg=transcoded_embed&sec=2872932 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar