Bjørg Eva Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Som overskriften sier... i så fall hvor?
Kennel XO Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Jeg vet faktisk ikke om det finnes noe skjema, men jeg har sittet å tatt i mot påmeldinger på MH og FA i noen år nå og har aldri sett et skjema... Vi tar i mot påmeldingene stort sett på mail og aksepterer det. Det har også andre klubber jeg har vært med i gjort.
Guest Jonna Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Fins det ikke en liten sånn boks å krysse av i på det skjema man bruker til bruksprøve?
Kennel XO Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Fins det ikke en liten sånn boks å krysse av i på det skjema man bruker til bruksprøve? Jeg tror det er rute for FA og K-test på bruksprøve skjemaene. Jeg er litt usikker på om de er oppdatert etter at MH kom, men det er godt mulig :rolleyes2:
Bjørg Eva Skrevet 12. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Jeg tror det er rute for FA og K-test på bruksprøve skjemaene. Jeg er litt usikker på om de er oppdatert etter at MH kom, men det er godt mulig :rolleyes2: Står ikke MH på den... bare "alle" de andre Men jeg har sendt mail så ser jeg hva som skjer og hvordan de evt vil ha det
Mailin Skrevet 12. Januar 2009 Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 I klubben her (og i sch.klubben her) så har det holdt å bare sende en mail om at man ønsker å melde på og ha med navn på hunden, reg nr, alder og slike viktige ting.
Bjørg Eva Skrevet 12. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2009 Klubben som arrangerer denne MH'en vi skal på hadde eget skjema på hjemmesiden sin :rolleyes2: Så nå er vi påmeldt og alt er i orden.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar