Sansibar Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Nå høres jeg kanskje litt dum ut, men hva er versade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 .. ... Kan ikke noen ønske seg bilde av en hest som går voltige da.... Har ikke sååå mange bilder av gamlehesten min, men har en haug da han går på voltigestevne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 1. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2009 Nå høres jeg kanskje litt dum ut, men hva er versade? Versade er når hesten går rett framover langs sporet, med bakbeina på sporet, og frambeina 'et hakk' innenfor sporet, stilt innover. Så den går på en måte litt på skrå. Har bilde av det, bare finne. *leite Edit: Her er bilde, av iallefall begynnelsen på en versade langs langsiden på banen. Man ser frambeina er litt innenfor bakbeina, om enn for lite til å kalle det en GOD versade. Om godkjent, så vil jeg se en hest med en rytter som er på vei til å dette av/nesten detter av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sansibar Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2009 Versade er når hesten går rett framover langs sporet, med bakbeina på sporet, og frambeina 'et hakk' innenfor sporet, stilt innover. Så den går på en måte litt på skrå. Har bilde av det, bare finne. *leite Edit: Her er bilde, av iallefall begynnelsen på en versade langs langsiden på banen. Man ser frambeina er litt innenfor bakbeina, om enn for lite til å kalle det en GOD versade. Om godkjent, så vil jeg se en hest med en rytter som er på vei til å dette av/nesten detter av. Da vet jeg det :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne Skrevet 6. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2009 aaarg. klarer ikke å legge inn bilde. mrn her er linken: http://i489.photobucket.com/albums/rr253/h.../Hellest152.jpg meg og hesten blir tatt av en bølge... hvis godkjent vil jeg se en liten unge som rir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 aaarg. klarer ikke å legge inn bilde. mrn her er linken: http://i489.photobucket.com/albums/rr253/h.../Hellest152.jpg meg og hesten blir tatt av en bølge... hvis godkjent vil jeg se en liten unge som rir... Hehe, helt klart godkjent, morsomt bilde! Så utrolig morsomt ut å ri på stranden. *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 ja, bor på jæren. så strender har vi nok av:) Traff en fotograf på denne turen som tok masse fine bilder av oss mens vi løp på stranda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 ingen som har bilde med hest med liten unge på, får finne på no annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne Skrevet 10. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2009 da vil jeg se en hest som bader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 12. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 da vil jeg se en hest som bader... Vet ikke om det var dette du så for deg, men hun er i allefall i vannet Jeg vil gjerne se kos mellom hest og menneske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 12. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 Jeg vil se en hest som bøller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 18. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 Siden ingen har svart på noen dager sier jeg et nytt ønske: Jeg vil se en hest med sal opg hodelag uten rytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2009 Håper denne er godkjent..? selvom rytteren står ved siden av... Isåfall ønsker jeg å se..: En hest og rytter pyntet til stevne, enten igang med konkurranse eller bare klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 20. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2009 Den er godkjent den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 21. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2009 Her er Meg og Glazier's Kethan jeg vil se en pen hov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2009 Kjempefint bilde! Og spennende ønske..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 23. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2009 To pener høver. Om godskjent vil jeg se en hest med ståman som ikke er fjording. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 23. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2009 Whiii.. Endelig et bilde jeg kan bidra med Synes ikke så godt, men om dere titter nøye etter så ser dere en kort, kort, nedklippet man Varmblodstraver med ståmann er tøft synes min første hest Iran Dollar's Jeg ønsker å se bilde av en hest som koser eller hilser på stallkatten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 23. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2009 Så fin han var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 23. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2009 Så fin han var! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 1. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Siden det er en god stund siden sist ønske så sier jeg et nytt: Jeg vil se en hest i trav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Her er Armagnacen i fin flyt jeg vil se en flokk med hester:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 8. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Jeg vil se en liten hest ved siden av en stor hest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 9. April 2009 Rapporter Share Skrevet 9. April 2009 Zabina og shettisen Tobias Jeg vil se en hest på utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 14. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2009 Siden ikgen har svart på en stund sier jeg et nytt ønske: Jeg vil se et øyebilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar