tm100001 Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2009 Vet ikkie riktig hvem som har tatt dette bildet, om det er eieren eller noe. Fikk det fra en venninne, hun hadde hentet det på hestemarked. Men det er iallefall av forhesten min, og jeg er sikker på at jeg får lov å legge det ut av fotografen Edit: Jeg vil se horsemanchip trening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 ikke helt trening da men taugrima er på og vi er klare for en tur hvis det er godkjent, vil jeg se en hest som har storkosa seg ute i gørra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Tenkte mer på "join up" eller sånn, men la gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 hehe takk venta "lenge" før jeg la inn, men siden ingen andre hadde noe, la jeg inn detta jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Bare for å være pirkete, det skrives horsemanship, ikke horsemanchip. Ellers så har jeg et bilde, vet ikke om det blir godkjent, men, hun var sølete på dette bildet! Om godkjent, så vil jeg se en hest som spiser noe rart! Edit: sånn, bilde fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 13. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2009 Ser ikke ut som om noen har en hest som spiser noe rart, så da vil jeg heller se en hest med spesiell/uvanlig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 14. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2009 Spesiell nok? Om godkjent vil jeg se en hest med lang man og hale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 14. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2009 Mhm, fiine fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 14. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2009 Man ser det ikke så godt, siden manen er flettet, men man kan se at den hesten til venstre er en frieser og har laaaang man! Jeg kan love dere! Godkjent? Isåfall vil jeg se fjording! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 15. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 En av fjordingene på stallen. Jeg synest hun er så fin for hun har ikke svart i verken manen eller halen. Hun hadde blitt kjempefin med lang man... Jeg vil se en hest som slikker på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Søren jeg var ikke rask nok! Men utrolig søt fjording.. selvom jeg syntes de liksom må ha sebrastriper og ål for å være ekte fjording Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 15. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Jeg har faktisk aldri sett en fjording med sebrastriper på beina. Men ål har jeg sefølgelig sett. Synest fjordinger er like fine med ål også, da. Jeg synest alle fjordinger er fine! Og hun er søt ja. Det er hun virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Stjerna slikker i seg snø, godkjent? Jeg vil se.. hest som løshopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Man ser det ikke så godt, siden manen er flettet, men man kan se at den hesten til venstre er en frieser og har laaaang man! Jeg kan love dere! Godkjent? Isåfall vil jeg se fjording! Jeg kan ikke se noen lang man... Er ikke lov med rasebestemte ønsker, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Jeg kan ikke se noen lang man... Er ikke lov med rasebestemte ønsker, vel? Hehe, man ser jo at det er veldig kraftige fletter, da. Men du spurte vel etter en hest med lang man og hale, ikke etter å SE en lang man og hale? *flire* Nei, rasebestemte ønsker skal visst ikke være lov. (personlig synes jeg det kunne det, for gjør da ikke noe om ikke alle har mulighet til å svare på ett ønske, de kan vel svare på neste?) Menmen, sånn kan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2009 Lenge siden det forje ønsket, så da ønsker jeg å se en hest og rytter som er med på distanseritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Hehe, man ser jo at det er veldig kraftige fletter, da. Men du spurte vel etter en hest med lang man og hale, ikke etter å SE en lang man og hale? *flire* Nei, rasebestemte ønsker skal visst ikke være lov. (personlig synes jeg det kunne det, for gjør da ikke noe om ikke alle har mulighet til å svare på ett ønske, de kan vel svare på neste?) Menmen, sånn kan det gikk. Knis. Unnskyld litt OT her, men det var datteren min som ønsket bildet, ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Jeg kan ikke se noen lang man... Er ikke lov med rasebestemte ønsker, vel? Iallefall så går manen ned til magen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Iallefall så går manen ned til magen Så hadde det vært riktig å vise dèt, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 22. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Siden det er så lenge siden sist ønske så skriver jeg et nytt: Jeg vil se det fineste bilde av deg og yndlingshesten din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Florida og jeg kliner. Ikke så fint bilde, kanskje... Jeg vil se et bilde der ting ikke gikk helt som planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Her er meg og Armagnac Jeg vil gjerne se en hest som er skeptisk/redd en gjenstand:) uups var for sen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2009 hmm ingen som har det:P prøver med noe annet da! Vil se hoppe med føll:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Jeg vil se et klart bilde av en galopperende hest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 28. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2009 Skjønte ikke helt "klart bilde", men er det godkjent? Isåfall vil jeg se en hest som går versade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar