Gå til innhold
Hundesonen.no

Josie er blitt redd for vinden?


Miriam

Recommended Posts

Jepp.. Nå skal jeg ha litt fler ting gjort så det lå mellom 7000 og 14500. Og jeg må si at humret litt for meg selv når Vinderen var en av de billigste og Stovner var den aller aller dyreste :)

Og dere må ikke finne på å dra til Vinderen, elendig service har blitt meg fortalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Om hun skal opereres så kan det være at det er lurt om restitusjonstiden tilbringes på en annen plass enn hjemme? Det ville vært trist og sannsynligvis veldig lite fruktbart om hun får slike voldsomme fryktreaksjoner og samtidig har vondt etter et operasjonsinngrep. Terskelen hennes er nok mye lavere og reaksjonen sikkert større når hun har smerter.

Hvordan tror du steriliseringen skal hjelpe Josie?

Klem til dere begge! Dette er jo bare særdeles kjipt for både hund og eier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere må ikke finne på å dra til Vinderen, elendig service har blitt meg fortalt!

Dyrlegedamen jeg snakket med der var den av alle 14 jeg fikk prisoverslag fra, hun som var den mest hyggelige. Hun var en av de 4 (!) som spurte etter medisinsk årsak til at jeg ville kastrere henne, og hun var en av de 2 som spurte hvorfor jeg ville ta rtg av henne. Det syns jeg betyr ganske mye. Likte henne veldig godt jeg, hun virket oppriktig intressert i Lita :o

Men dette blir skrekkelig OT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hun steriliseres fordi om det blåser? :| Ser ingen sammenheng, jeg. Opplys meg, please. :shocked:

Det er ingen direkte sammenheng mellom vinden og steriliseringen, men veterinæren mente at dette mest sannsynlig er hormonelt, og jeg er uansett nødt til å sterilisere henne pga de utrolig lange løpetidene. Hvis det er hormonelle årsaker som gjør at hun er så lydvar for tiden. Hjelper ikke det, så blir det Terje Østlie og så evt. medisiner...

Om hun skal opereres så kan det være at det er lurt om restitusjonstiden tilbringes på en annen plass enn hjemme? Det ville vært trist og sannsynligvis veldig lite fruktbart om hun får slike voldsomme fryktreaksjoner og samtidig har vondt etter et operasjonsinngrep. Terskelen hennes er nok mye lavere og reaksjonen sikkert større når hun har smerter.

Hvordan tror du steriliseringen skal hjelpe Josie?

Klem til dere begge! Dette er jo bare særdeles kjipt for både hund og eier!

Nå har jeg jo svart Ida på det andre spørsmålet ditt, men ja, jeg skal prøve å få installert oss et annet sted - dessverre har hun jo disse reaksjonene uavhengig av hvor vi er og hvem vi er hos, men jeg skal i hvertfall gjøre et verdig forsøk. :) Og takk, det har vært temmelig kjipt særlig denne uka med fryktelig lite søvn og mye som skjer utenom jobb, så jeg håper det blir bedre nå for oss begge. I dag er hun med på jobb, og hun har allerede lagt seg ned for å sove (vi kom for 20 min siden), så det er jo tydelig at hun er trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...